dynaBel Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 har du sett på hælsik, var første mann her og Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST 2FØRTI Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 jupp.. men linken din funker ikke :p Siter 1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 nå funker den, lastet den opp på bøtta Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Sikkert kjekk på island, men i norsk terreng er den ubrukelig.... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Fy faen... Er det en fiat 500???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Det er en Lada Niva... Den bør ha en stor motor eller en fordelerkasse med sinnsyk utveksling for å kunne dra rundt de hjula der. Fine felger da... 20x15" eller noe? :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Sikkert kjekk på island, men i norsk terreng er den ubrukelig.... At den ikke er konstruert for norsk terreng kan jeg være enig i, men å definere den som ubrukelig blir litt drøyt. Tenker den kommer lengre enn de fleste 4x4-biler her på berget... Tøffeste Nivaen jeg har sett vertfall:respect Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 At den ikke er konstruert for norsk terreng kan jeg være enig i, men å definere den som ubrukelig blir litt drøyt. Tenker den kommer lengre enn de fleste 4x4-biler her på berget... Tøffeste Nivaen jeg har sett vertfall:respect Åssen tror du flexen blir med de hjula der? kommer til å stå og vippe... Er ikke bare str på hjula som er viktig... jeg tror ikke den egner seg i norsk terreng... Men i sand og på island er den sikkert super... Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Åssen tror du flexen blir med de hjula der? kommer til å stå og vippe... Er ikke bare str på hjula som er viktig... jeg tror ikke den egner seg i norsk terreng... Men i sand og på island er den sikkert super... Flexen kan jo være grei den. Er da ikke hjula som avgjør det. Og skjermbredderne ser ut som de er av gummi... Uansett vil jo selve dekket "flexe" ganske mye ved riktig (lavt) trykk. Ellers kan det jo tenkes at den har sperrer i akslene, og da er jo flexen mindre viktigm'm Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Det der er faktisk en originalbil, tru det eller ei. Du får kjøpt de nye med de 55" dekka eller hva det er. Sett bilder av de når de ligger/står å flyter på dekka i vannet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Det der er faktisk en originalbil, tru det eller ei.Du får kjøpt de nye med de 55" dekka eller hva det er. Sett bilder av de når de ligger/står å flyter på dekka i vannet :) Link til de bildene? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Drit rå da:) Ubrukelig?? Ja mulig. Men morro å hatt??? Å ja!!!! Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 En til: Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 og har vel en svimlende topphastighet på 70 km\t.. trur jeg det var..hehe.. hadde vært artig å hatt en uansett.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Flexen kan jo være grei den. Er da ikke hjula som avgjør det. Og skjermbredderne ser ut som de er av gummi... Uansett vil jo selve dekket "flexe" ganske mye ved riktig (lavt) trykk. Ellers kan det jo tenkes at den har sperrer i akslene, og da er jo flexen mindre viktigm'm Suburban'en jeg hadde før hadde ingen problemer om ene hjulet var halvannen meter høyere enn de andre tre - da var alle hjulene på bakken. Alikevel hadde jeg problemer med festet i skogen... Skulle likt å se en slik bil i norsk skog... :puke: Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg