Brukroa-trimning Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Fikk plutselig et helt anna syn på Lada.. :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Suburban'en jeg hadde før hadde ingen problemer om ene hjulet var halvannen meter høyere enn de andre tre - da var alle hjulene på bakken. Alikevel hadde jeg problemer med festet i skogen... Skulle likt å se en slik bil i norsk skog... :puke: Og jeg skulle likt å se en Sub med 1,5 meter flex:hello: :respect Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Suburban'en jeg hadde før hadde ingen problemer om ene hjulet var halvannen meter høyere enn de andre tre - da var alle hjulene på bakken. Alikevel hadde jeg problemer med festet i skogen... Skulle likt å se en slik bil i norsk skog... :puke: Åssen gikk det med diffen på den aklingen da tør jeg spørre? Måtte da bryte noe jævlig? Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Disse Ladaene er ikke bygget for skogen, men for tundraen.Å bruke disse i skogen/norsk terreng er som å bruke en F1 i Baja 1000. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Disse Ladaene er ikke bygget for skogen, men for tundraen.Å bruke disse i skogen/norsk terreng er som å bruke en F1 i Baja 1000. I second that! Åssen gikk det med diffen på den aklingen da tør jeg spørre?Måtte da bryte noe jævlig? Gikk med diffen? Den hadde det fint den, det største problemet var vel at den ikke hadde sperre. I overkant av 60 grader er det meste jeg har hatt i vinkel mellom for og bakaksel. Har desvette ingen flexebilder fra etter at jeg fikk på de store hjulene... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg