Gå til innhold

Ny dødsulykke...

Ranger emnet

bjellings

Anbefalte innlegg

Synd og si det, men da hadde han nesten bare godt av det. At folk faen ikke kan

lære seg å holde fingra av fatet....

Håper ikke jeg provoserer for mye nå, men jeg måtte bare si det...

1998 Audi A6 2,4 V6 Avant

1996 Audi A4 1,8 Avant (Solgt)

1991 Opel Calibra (Solgt)

------------------------

1970 Mustang Mach 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt er det, men hallo!! bilen var stjålet tidligere i juli.. Må hatt passe god fart siden politi ikke en gang gidder å bry seg om undersøkelser osv!!

Skal bare mangle å se at det er em kriminell kjenning av politiet..

Uansett: Kondolerer til de etterlatte, uansett hvilken type denne personen var..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd og si det, men da hadde han nesten bare godt av det. At folk faen ikke kan

lære seg å holde fingra av fatet....

Håper ikke jeg provoserer for mye nå, men jeg måtte bare si det...

eehh jeg må si meg itt enig med deg der, men deter jo jævlig kjipt for de som sitter igjen etter noe sånn da.. Det er de det går utover..Kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente han fyren der sånn halvveis fra ungdomsskolen, en ganske artig type på sin egen måte. Hvordan den ulykken kan ha skjedd er vanskelig å si, men det ser mer eller mindre ut som om han bare har kjørt rett fram i en sving. For det er ikke merker i veien i det hele tatt, bare noen korte spor i grøfta som leder til et knekt tre. Selv kan jeg rase gjennom der i 100 med min bil uten at det føles dramatisk, så enten har han vært på bærtur, eller så må det ha gått fryktelig fort.

Og selv om han kjørte en stjålet bil så syns jeg det er synd at livet hans har gått tapt. Han var tross alt en veldig hyggelig kar som alltid hilste og smilte på meg når jeg møtte han. Har ledd mye av denne karen på diverse fjortisfester i ungdomstida og på forskjellige datatreff.

Hvil i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å ikke prate dritt,,,men det har ikke vært så mye dritt her da..

Jeg har nettop opplevd det å bli frastjært bilen, har vært borte i 3 uker nå..

Og når vi finner'n igjen ser det ut som ett helvete inni bilen + masse skader utvendig..

Hele ferien ødelagt, sitter her hjemme med kjærring og 2 unger og har planlagt bilferie...

Er det da rart man blir litt slapp i kjeftamente ang. sånne folk som gjør det der da??

Har du blitt frastjært bilen din og fått den herpa?? Da tror jeg ikke du går bort til han som satt i bilen din og sier "alle kan feile"

Lenke til kommentar
Del på andre sider