bjellings Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Håper ikke forumet har mistet enda et medlem... tragiske greier http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=125088 Siter 1998 Audi A6 2,4 V6 Avant 1996 Audi A4 1,8 Avant (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) ------------------------ 1970 Mustang Mach 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Stjålet bil uten skilter:( http://www.rb.no/lokale_nyheter/article2217355.ece Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjellings Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Synd og si det, men da hadde han nesten bare godt av det. At folk faen ikke kan lære seg å holde fingra av fatet.... Håper ikke jeg provoserer for mye nå, men jeg måtte bare si det... Siter 1998 Audi A6 2,4 V6 Avant 1996 Audi A4 1,8 Avant (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) ------------------------ 1970 Mustang Mach 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Synd og si det, men da hadde han nesten bare godt av det. At folk faen ikke kan lære seg å holde fingra av fatet.... Håper ikke jeg provoserer for mye nå, men jeg måtte bare si det... Biltjuver fortjener ikke å dø, men å ha bli lam fra hårfestet og ned (les: bli grønnsak) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Biltjuver fortjener ikke å dø, men å ha bli lam fra hårfestet og ned (les: bli grønnsak) Ikke enig, vet du hvor mye skattepenger som vil bli brukt på han da? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 En dødsulykke er en tragedie, uansett hvem som går bort. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Rart hvordan folk utenfor Oslo kjører seg ihjel på tørre veier, når dere mobber oss Oslo-folk at vi ikke klarer å kjøre på is/snø. uhhmmwhat? Kjipt uansett da. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 kjipt er det, men hallo!! bilen var stjålet tidligere i juli.. Må hatt passe god fart siden politi ikke en gang gidder å bry seg om undersøkelser osv!! Skal bare mangle å se at det er em kriminell kjenning av politiet.. Uansett: Kondolerer til de etterlatte, uansett hvilken type denne personen var.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Hvilke undersøkelser da ? Og hva er vitsen siden han døde ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Synd at han døde, men hadde han dødd om han ikke hadde stjelt den bilen? Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Synd at han døde, men hadde han dødd om han ikke hadde stjelt den bilen? True True :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Synd og si det, men da hadde han nesten bare godt av det. At folk faen ikke kan lære seg å holde fingra av fatet.... Håper ikke jeg provoserer for mye nå, men jeg måtte bare si det... eehh jeg må si meg itt enig med deg der, men deter jo jævlig kjipt for de som sitter igjen etter noe sånn da.. Det er de det går utover..Kjipt. Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Kjente han fyren der sånn halvveis fra ungdomsskolen, en ganske artig type på sin egen måte. Hvordan den ulykken kan ha skjedd er vanskelig å si, men det ser mer eller mindre ut som om han bare har kjørt rett fram i en sving. For det er ikke merker i veien i det hele tatt, bare noen korte spor i grøfta som leder til et knekt tre. Selv kan jeg rase gjennom der i 100 med min bil uten at det føles dramatisk, så enten har han vært på bærtur, eller så må det ha gått fryktelig fort. Og selv om han kjørte en stjålet bil så syns jeg det er synd at livet hans har gått tapt. Han var tross alt en veldig hyggelig kar som alltid hilste og smilte på meg når jeg møtte han. Har ledd mye av denne karen på diverse fjortisfester i ungdomstida og på forskjellige datatreff. Hvil i fred. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossi2wd Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 å prate drit om folk som er døde er d dummeste jeg ser.. Alle feiler... ALLE.. INGEN er perfekte... Patetiske drittfolk = de som skriver at han fortjente d... Idiotiske greier ass..... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Greit å ikke prate dritt,,,men det har ikke vært så mye dritt her da.. Jeg har nettop opplevd det å bli frastjært bilen, har vært borte i 3 uker nå.. Og når vi finner'n igjen ser det ut som ett helvete inni bilen + masse skader utvendig.. Hele ferien ødelagt, sitter her hjemme med kjærring og 2 unger og har planlagt bilferie... Er det da rart man blir litt slapp i kjeftamente ang. sånne folk som gjør det der da?? Har du blitt frastjært bilen din og fått den herpa?? Da tror jeg ikke du går bort til han som satt i bilen din og sier "alle kan feile" Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg