Cossi2wd Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 hadde han daua så hadde jeg ikke gått å spent han der han lå... Man kan jo også tenke litt på hans versjon før man sier noe Tenk deg.. : Full/rusa, dama hans har vært utro..(f.eks) Alt kan jo skje.. Men sant at de jævlan ikke trenger å få respekt av det de gjør/har gjort... Men akkurat når de dør så synest jeg vi skal holde d inni oss.. RIP til han som døde Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 hvist det er noen som er så smålig å smaløyd at de mener han fortjente det er så kan dere tenke på hvist det hadde vært kompisen din eller slekta.. hadde du sagt det samme? mine tanker til de etterlatte! Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastra Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Triste greier.. Men de jeg synes synd på er de etterlatte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDa Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Kondolerer jeg også. Trist at folks liv kan ende slik. Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 ingen fortjener og dø uansett!! kondolerer til familiene og etterlatte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg