Gå til innhold

trenger hjelp

Ranger emnet

pearlex

Anbefalte innlegg

kunne du ha sotte opp en subwoofer og en forsterker som dunker godt etter din erfaring?

Har kommet med et par anbefalinger tidligere.

Kickeren vil dunke godt den, men men jeg mener det finnes bedre alternativer til prisen om høyest mulig lydkvalitet også er en del av målet. Jeg mener ikke Kicker'n er et dårlig element til ditt bruk, og det er godt mulig det passer dine ønsker helt perfekt, men det er nok ikke noe for meg. Og desverre så vil ofte mine egne preferanser påvirke mine anbefalinger.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på Soundstream T4 15" på forumet. Se hvor mange som anbefaler denne! :) Kombiner gjerne med SS forsterker også, begge deler får uhemmet skryt på forumet.

T4 er et meget spennede element til denne type bruk, men om det er bedre enn Kicker'n er opp til den enkelte. Kicker'n har vel en høyere veiledende pris tror jeg.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soundstream SPLX-15/4

15" 4 Ohm DVC Competition Subwoofe

denne subben da?

t4 er det denne:

Soundstream T4-15

15" Dual 1 ohm T4 Tarantula Series Subwoofer

anbefaler dere t4 ovenfor den andre soundstream?

Soundstream PCA3500D

Soundstream T4 15" 2stk

Soundstream PCA2.520

Soundstream TRC.6

Pioneer DEH-P75BT

Lenke til kommentar
Del på andre sider