Gå til innhold

765 montere 960 motor++

Ranger emnet

4x4vinge

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vet ikke hva det ligger på men 3000kr for komplett front.

12000kr for motor med noe lednings nett pga alt ledningsnett ikke er ok da følger også styreenheter og automat kassa med.

det må byttes eksos pakninger på eksos manifoild.

intercooler og det meste som hører til følger med.

men da må du ha noe ledningsnett selv.

er det ugrei pris???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg tatt de delene jeg skal ha så da skal bilen ut.

resten demonterer jeg hvis jeg for solgt det eller så demonterer jeg det når 760n er ferdig.

P1010853.jpg

gikk litt hardt utover lykte rammen på sjafør siden. skulle tenkt meg litt mere om. men men. gjort er gjort.

P1010854.jpg

da er bilen på plass ute.

P1010855.jpg

P1010858.jpg

P1010859.jpg

P1010860.jpg

P1010861.jpg

P1010862.jpg

P1010868.jpg

hvis noen er intresert front utenom lykterammer eller komplett motor med noe lednings nett og aut kasse kan dere gi meg bud på post mail.

ikke intresert i skam bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns detta ser ufattelig bra ut jeg.. Og en ting liker jeg veeldig godt, og det er at du faktisk beholder 760 fronten istedenfor å bygge om til 960.. Greit at ikke alle gjør det samma.. Syns forresten at den 960'n så jæævli skakk ut i bakstillinga...

-------------------------------------

'86 Volvo 740GL

'01 peugeot expert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok bra dette!:) Du vil ikke sette over multilinken fra 960`en da?eller har du det allerede på 760? vet mange er imot multilink, men det er jo ikke til å komme vekk fra at det er bedre å kjøre med:D

tror jeg beholder den jeg har pga jeg har lamell sperre på 760n.

men det er riktig det du sier at bilen er bedre og kjøre med multilink aksel.

det er vel litt jobb og sette over også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns detta ser ufattelig bra ut jeg.. Og en ting liker jeg veeldig godt, og det er at du faktisk beholder 760 fronten istedenfor å bygge om til 960.. Greit at ikke alle gjør det samma.. Syns forresten at den 960'n så jæævli skakk ut i bakstillinga...

takk:D

hadde egentlig tenkt til og bygge om til 960 front men jeg syntes egentlig den jeg har er penere.

er vel litt skakk ja.

alt som heter fjæring og støtdempere er utslitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider