Gitarsan Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 grønne skilter er ikke noe problem... Bilen må være registrert til vei bruk på grunn av at når privatpersoner leier banen så gjelder vanlig veitraffikk lover... Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smitt Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 grønne skilter er ikke noe problem... Bilen må være registrert til vei bruk på grunn av at når privatpersoner leier banen så gjelder vanlig veitraffikk lover... Da er det jo lov med prøveskilter da. Har selv sjekket om baneleie og fikk da beskjed om at det var null prob med prøveskilt. Siter http://www.bilprodukter.no - Nissan Skyline - Nissan 200sx *solgt* - Bmw E36 318is Coupè *solgt* - Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
getbent Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 er det plass for burnevennlig sierra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 prøveskilter er inga problem.... bare det er en form for skilter som er lovlige på norske veier så er det greit.... alle biler er velkommene, til og med Sierraer.... Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
getbent Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 prøveskilter er inga problem....bare det er en form for skilter som er lovlige på norske veier så er det greit.... alle biler er velkommene, til og med Sierraer.... DA ER JEG KLAR! på ruud treffet blei jeg kasta ut.. men håper ikke det skjer neste gang.. bare fordi ejg tok en lite ryker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 rudracing på fredag? var der selv også, men bare titta.... Tror nok rud racing er mer "seriøse" på kjøringa. vi vil gjøre dette for å ha det moro, og for å lære å mestre bilen bedre. er utrolig mye å lære av banekjøring.... merk: selvom vi gjør dette for moro skyld så vil det ikke bli vildt anarki på banen. Det er visse sikkerhets regler som MÅ følges, blir det vanskelig å gjenta slike "kose-seg-på-bane" dager og det er ikke noe kult. Blir det bra oppmøtet denne gangen så skal man ikke se bort ifra at det kan bli flere slike dager... Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 er med! Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kims-charade Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 kommer selvfølgelig....men hvordan klarer dere og leie banen som privatpersone?? er jo strengt det der...... Vi får til det vi vil, det som kan bli et problem er at det er utrooolig mange dager som er opptatt.. Men vi jobber på spreng for og få til dette.. Kim Siter Peugot 205 1.6 Gti - Lekebil Daihatsu Charade G11 TURBO - Under konstruksjon Daihatsu Charade CS G11 - Turboprosjekt = R.I.P Daihatsu Charade G11 Turbo = SPIKER Daihatsu -We make it compact and fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kims-charade Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 er det plass for burnevennlig sierra? Ja, fo all del, det er det nok av plass til, hehe.. Siter Peugot 205 1.6 Gti - Lekebil Daihatsu Charade G11 TURBO - Under konstruksjon Daihatsu Charade CS G11 - Turboprosjekt = R.I.P Daihatsu Charade G11 Turbo = SPIKER Daihatsu -We make it compact and fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kims-charade Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Når blir dette? :) Dato er ennå ikke fastsatt, men vi leker med tanken på og få det til 1. September fra Kl. 17.00 - 21.00. Vi skal også sjekke ut nærmere hva vi skal gjøre med passasjerer og liknende ting, først og fremst kommer sikkerheten, så moroa, og håper alle tar banekjøringen seriøst, for da kan dette bli en fast greie for alle som vil et par tre ganger i året.. :) Kim Siter Peugot 205 1.6 Gti - Lekebil Daihatsu Charade G11 TURBO - Under konstruksjon Daihatsu Charade CS G11 - Turboprosjekt = R.I.P Daihatsu Charade G11 Turbo = SPIKER Daihatsu -We make it compact and fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
getbent Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Ja, fo all del, det er det nok av plass til, hehe.. godt å høre.. tar jeg med et tilhengerlass med dekker og min sierra 2.0cl som funker litt over det normale;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kims-charade Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 godt å høre.. tar jeg med et tilhengerlass med dekker og min sierra 2.0cl som funker litt over det normale;) Da får du dra breisladden ordentlig for oss;) hehe Vi har ringt rudskogen i dag, så ho dama skulle ringe meg i løpet av uka, så da regner jeg med at dato kommer i løpet av fredag.. Siter Peugot 205 1.6 Gti - Lekebil Daihatsu Charade G11 TURBO - Under konstruksjon Daihatsu Charade CS G11 - Turboprosjekt = R.I.P Daihatsu Charade G11 Turbo = SPIKER Daihatsu -We make it compact and fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 er med! så du slentra runt på Rud Racing treffet, hvorfor kjørte du ikke? Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 kommer nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 godt å høre.. tar jeg med et tilhengerlass med dekker og min sierra 2.0cl som funker litt over det normale;) Tror du har misforstått dette med bane-treff jeg... Vi kommer med GTi'en om vi har fått grenrør/eksosanlegg fra Tyskland... Bra at flere arrangerer treff, skal spre ordet... m'm Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg