Gå til innhold

Treff på Rudskogen, Østfold.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

driftvennlig treff og jeg er med:)

Dritfevennlig er det vettu:)

Så bare og ta turen!!!

Blir tøft, spre ordet om treffet, så kan vi få til noe som er like tøft som gatebil, men med litt lavere solfaktor;)

Sees!!

Peugot 205 1.6 Gti - Lekebil

Daihatsu Charade G11 TURBO - Under konstruksjon

Daihatsu Charade CS G11 - Turboprosjekt = R.I.P

Daihatsu Charade G11 Turbo = SPIKER

Daihatsu -We make it compact and fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kåte ja, sånn ere, begynner vinterkåtheten og komme nå assa:P hehe

Men, fra spøk til revolver her, jeg ber alle som vet at de kan komme 14 September om og skrive en privat melding til meg om at de kan komme, slik at jeg kan sende mail med info til alle som skal være med på dette treffet, det er også for og ha en viss peiling på hvor mange som kommer, så jeg får planlegt dette til hver minste detalj for at alle skal ha det best mulig, dere kan enten sende privat til meg her på forumet, eller dere kan sende en vanlig mail til meg på: rupertx_1@hotmail.com.

Håper jeg får mange tilbakemeldinger:)

Skriv også gjerne om du skal ha med deg noen, eller om du har fått med deg flere folk til og se på..

Dette blir utrolig bra!!

Mvh Kim

Peugot 205 1.6 Gti - Lekebil

Daihatsu Charade G11 TURBO - Under konstruksjon

Daihatsu Charade CS G11 - Turboprosjekt = R.I.P

Daihatsu Charade G11 Turbo = SPIKER

Daihatsu -We make it compact and fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å måtte medele om at treffet er lagt på is. Har fått opplyst om at det er på grunn av for dårlig tilbakemeldinger, men jeg tror det er mer finansieringen som setter en stopper for moroa....

Så beklager folkens....

dårlig tilbakemeldinger ja...haha....forventer de at 40 mann skal melde seg på treffet etter 3 dager med dårlig annonsering?

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårlig tilbakemeldinger ja...haha....forventer de at 40 mann skal melde seg på treffet etter 3 dager med dårlig annonsering?

Hvor får du 3 dager ifra ?

Første post var 1 august...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider