getbent Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 driftvennlig treff og jeg er med:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kims-charade Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 driftvennlig treff og jeg er med:) Dritfevennlig er det vettu:) Så bare og ta turen!!! Blir tøft, spre ordet om treffet, så kan vi få til noe som er like tøft som gatebil, men med litt lavere solfaktor;) Sees!! Siter Peugot 205 1.6 Gti - Lekebil Daihatsu Charade G11 TURBO - Under konstruksjon Daihatsu Charade CS G11 - Turboprosjekt = R.I.P Daihatsu Charade G11 Turbo = SPIKER Daihatsu -We make it compact and fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Dette høres veldig bra ut! Tror det er mange kjørekåte rundt omkring. :): Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ton Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Jeg er veldig kjørekåt. Kommer helt klart til å dukke opp jeg og. På skumle røde skilt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 jeg er også veldig kåt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Dere skulle bare vist! kiddie Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kims-charade Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Kåte ja, sånn ere, begynner vinterkåtheten og komme nå assa:P hehe Men, fra spøk til revolver her, jeg ber alle som vet at de kan komme 14 September om og skrive en privat melding til meg om at de kan komme, slik at jeg kan sende mail med info til alle som skal være med på dette treffet, det er også for og ha en viss peiling på hvor mange som kommer, så jeg får planlegt dette til hver minste detalj for at alle skal ha det best mulig, dere kan enten sende privat til meg her på forumet, eller dere kan sende en vanlig mail til meg på: rupertx_1@hotmail.com. Håper jeg får mange tilbakemeldinger:) Skriv også gjerne om du skal ha med deg noen, eller om du har fått med deg flere folk til og se på.. Dette blir utrolig bra!! Mvh Kim Siter Peugot 205 1.6 Gti - Lekebil Daihatsu Charade G11 TURBO - Under konstruksjon Daihatsu Charade CS G11 - Turboprosjekt = R.I.P Daihatsu Charade G11 Turbo = SPIKER Daihatsu -We make it compact and fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Mulig jeg kommer. men hvor mange er det plass til? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Jeg kommer å tester ny bil :) Er det fastsatt den 14 sep eller hva er det? Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Beklager å måtte medele om at treffet er lagt på is. Har fått opplyst om at det er på grunn av for dårlig tilbakemeldinger, men jeg tror det er mer finansieringen som setter en stopper for moroa.... Så beklager folkens.... Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperComp Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 haha.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Told you guys :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Beklager å måtte medele om at treffet er lagt på is. Har fått opplyst om at det er på grunn av for dårlig tilbakemeldinger, men jeg tror det er mer finansieringen som setter en stopper for moroa....Så beklager folkens.... dårlig tilbakemeldinger ja...haha....forventer de at 40 mann skal melde seg på treffet etter 3 dager med dårlig annonsering? Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 dårlig tilbakemeldinger ja...haha....forventer de at 40 mann skal melde seg på treffet etter 3 dager med dårlig annonsering? Hvor får du 3 dager ifra ? Første post var 1 august... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 kommer alltid fler enn de som skriver svar her da.. tror det hadde kommet endel uansett, men virka som et fjortiss opplegg det her. :D klem Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg