Brukroa-trimning Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Hallo... Er det noen som veit hvor det går ann å få kjøpt Hammerite? Sjekka der jeg kjøper lakk men dem hadde ikke... Lurer også på hvilke bruksområder Hammerite har? tåler det bensin, varme osv? håper på bra svar... :) Mvh.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Jeg kjøte hammerite på den lokale "mekk" butikken (butikken for gutta boyz og virksomme damer)...men alle bilrekvisita butikker skulle ha sånt tror jeg Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Hehe, skjønner... Får sjekke på Torshov og Høystad i morra da :) Brukområder? :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Bruksområder står det vel på baksiden om jeg ikke husker feil Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorganX Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Torshov bilrekvisita har hammerite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Troutmaster Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Også Europriskjeden fører denne lakken, og det til priser som er ganske billige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Takker for alt..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilk Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Hammerite er en silikonbasert lakk / maling og er etter mitt syn noe skikkelig sjit. Alle overflater som males med slik maling er for alltid ødelagt for vanlig lakk etterpå, pga. silikon og løsemiddel i billakk reagerer på hverandre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Åja, men på understelsdeler som bærebroer osv. kan det vel fungere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Åja, men på understelsdeler som bærebroer osv. kan det vel fungere? ja Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Jeg stiller noen flere spørsmål her jeg da og håper noen gidder å svare... - Hvor stor dyse er best å legge grunning med? - Hvor stor dyse er best å leggge lakk/klarlakk med? - Skal lakkere bilen min med ei metalic farge... Er det riktig at hele bilen burde lakkeres samtidig (altså ikke hver del for seg) for å få et bra resultat? På forhånd takk... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frk. Hagen Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Jeg stiller noen flere spørsmål her jeg da og håper noen gidder å svare... - Skal lakkere bilen min med ei metalic farge... Er det riktig at hele bilen burde lakkeres samtidig (altså ikke hver del for seg) for å få et bra resultat? På forhånd takk... :) Hei Hei:): Med metallic-lakk bør så store flater som mulig lakkes samtidig. Hvis du vil ha et jevnt resultat:rolleyes: -Amy Siter Wrom-Wroom-Wrooom- Yyyyyyyyyyy-BANG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Hei Hei:): Med metallic-lakk bør så store flater som mulig lakkes samtidig. Hvis du vil ha et jevnt resultat:rolleyes: -Amy Takker... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frk. Hagen Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Takker... ;) Jeg er for all del ingen lakkerer, men selger og blander billakk. Så kanskje noen med erfaring kan komme med innspill :thumb Siter Wrom-Wroom-Wrooom- Yyyyyyyyyyy-BANG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn_Erik Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Det kommer ann på lakken du bruker, men i de fleste tilfeller så er det like greit og lakke hele bilen i en sleng, det er jo mindre jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg