Brukroa-trimning Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Sant nok... ;) Men noen som har svar på fler spørsmål? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn_Erik Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Veit ikke hvor mye du har prøvd deg fram, men kan jo være like greit og bare bruke en 1.3 dyse. Så lenge du ikke har lagt deg til spes sprøyteteknik. Bruker du litt kvalitets sprøyter så er det jo en del og justere på sprøyta oxo da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Åja... Var med 1.4 dyse her... Men funker vel den også... ;) Er noen justeringer på sprøyta, men er jo bare ei "proff" sprøyte ifra biltema så er nok ikke av de mest fin justerbare tenker jeg meg... ;) Ikke forlanger jeg det beste resultatet heller ,men syns det er litt sært og lakkere en hel bil med boks... (ikke for å disse noen som muligens har gjort det) Prøvde det på bagasjelokket mitt for å se åssen farga vart og det tok laaang tid bare det og ikke ble det 100% heller... Veit lakkering tar sin tid, men det får være måte på... : P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn_Erik Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Ikke no i veien for for og bruke 1.4 dyse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frk. Hagen Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Hammerite er en silikonbasert lakk / maling og er etter mitt syn noe skikkelig sjit. Alle overflater som males med slik maling er for alltid ødelagt for vanlig lakk etterpå, pga. silikon og løsemiddel i billakk reagerer på hverandre. Meg bekjent så finnes det to typer Hmmerite; plast-basert og alkydbasert.. -Og billakk koker med nesten alt uansett. Siter Wrom-Wroom-Wrooom- Yyyyyyyyyyy-BANG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Stemmer... Det med koking har jeg ikke erfart enda, men litt rart for jeg har blanda mye rart nå egentlig... : P Edit: Har alltid brukt primer-grunning når jeg har lakka... kanskje grunnen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn_Erik Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Hjelper og isolere det litt ja. Nå er ikke vannbase like ille som tynnerbase på koking da. Nå vet ikke jeg hva du har brukt av matriale da men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg