saab9000 Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 http://www.ta.no/nyheter/article2217344.ece http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=124973 Nå må jo noe gjøres her, de driver jo bare å lapper over små hull, å det gjør det bare være! Det blir vell ikke gjort noe kjenner jeg de rett! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Noe blir det gjort, blir lagt ny asfalt enklete plasser, men det er for det meste kun på de mest trafikkerte veiene, er mye "kulekjørings" baner her i fylke. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 ... Men hordaland er vel mest på etterslep med veivedlikehold? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Telemark skulle man tro hørte til forlatte slumområdet i Polen. Kjørte der for litt siden...lattelig å se på. Telemark har i en årrekke hatt elendig veistandard. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 var på vei til rallebanen i bø for en tid tilbake(uker eller måned) og fy faen for noe møkkaveier.. en god del lappa veier i telemark ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Synes Telemark har bra veier jeg........ .....i forhold til Tibet! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Kjørte igjennom telemark på vei til rudskogen, når en orginal sierra tar uti så er det litt galt! Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 neeeida telemark har de beste veiene i norge de! ...for offroadere da... :P Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 ÆH! ikke klag på de =) min bil gikk så fint atte! (helt til jeg knuste bunnen av motoren der) Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 i 23 år har bilen min ferda over Telemark sine veier, senest denne helga, og det går fremdeles kjempefint! Usenka bil, så komforten er på topp allikavel! :D Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg