Runar 16v Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Har fått problemer med motorn i biln min nu. Sølte noe olje i motorrommet å etter det har den fjusket. Motorn klarer ikke å bakke noe særli også røkker og jokker den når man kjører vanlig trafikkfart... Også dør den ut hvis man må clutsje lenge, F.ex. når trafikken stopper opp i centrum. Er det noen som har peiling på hva som kan ha sjedd??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 hvor sølte du olje? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar 16v Skrevet Juli 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by SpeedWell hvor sølte du olje? All over the place... Glemte i farta å sette på Olje-lokket på motorn, så det kom sikkert 2 liter olje opp av motorn etterhvert som man kjørte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Har du fylt på ny olje? :rolleyes: Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar 16v Skrevet Juli 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by Wibla Har du fylt på ny olje? :rolleyes: Ja så klart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Har du tatt av fordelerlokket og tatt en titt nedi der? Det er jo ikke så mange plassene oljesølet kan forårsake skade. Eneste jeg kan tenke meg er tenningsdel, registerreim og clutch. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar 16v Skrevet Juli 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by SpeedWell Har du tatt av fordelerlokket og tatt en titt nedi der? Det er jo ikke så mange plassene oljesølet kan forårsake skade. Eneste jeg kan tenke meg er tenningsdel, registerreim og clutch. Har vasket motorrom + tatt av fordelerlokket og tørket inni den, var litt olje der. Men d ble ikke noe bedre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by Golf Gti 16v Har vasket motorrom + tatt av fordelerlokket og tørket inni den, var litt olje der. Men d ble ikke noe bedre... har du sjekka tennpluggene dine? Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar 16v Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by projektRUST har du sjekka tennpluggene dine? Tennpluggene er sjekka, ikke noe galt med dem heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 HVis det var olje i fordeleren bør du vaske den med noe avfettnings greier.. Er høye spenninger inni der - så vist ikke det er rent kan det slå over. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar 16v Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by Sonick HVis det var olje i fordeleren bør du vaske den med noe avfettnings greier.. Er høye spenninger inni der - så vist ikke det er rent kan det slå over. Fordelern er vasket med avfetting og elektriker-spray som fjerner fukt og beskytter m.m.. Ren og pen! Men enda er ikke bilen ok. Noen ganger kan den fungere som normalt, men etter et par min så begynner den å rykke ved vanlig kjøring og stopper når clutchen er inne. Kjører jeg "svin", altså at motoren får jobbe litt merker man ingenting galt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg