al3k$ Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 hvis man skal sote baklysene er det bare å spraye på med sotespray eller må man pusse med sandpapir ogsånt? Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Og hvor lang tid må jeg vente mellom hvert strøk? Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Jeg vasket dem med noe tynner-greier fra BilXtra, og deretter sprayet jeg sotingen. Hadde deretter klarlakk oppå sotingen. Tørketiden står på baksiden av sprayflaskene. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hva med 10-15 Tynne strøk med vannsliping imellom. Da blir det gjerne blankt.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 lakka mine med sort lakk kjøpt på coopen jeg. Funka fint. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Når jeg sota baklyktene på Vectra'n min så vasket jeg først med avfetningsmiddel, skylte godt og gnikket med papir og ren klut etterpå... Så sprayet jeg på en 5-6 tynne lag med noen minutters venting imellom. Har ikke lagt klarlakk oppå, så de er litt matte, men jeg ble rimelig fornøyd med resultatet likevel. Sotningssprayen ble kjøpt på Autodeler i Bergen - ville kanskje styrt unna billigprodukter som den fra Biltema... Bilder kan du se i prosjekttråden i signaturen min. Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg