Gå til innhold

Kastet ut fra bil (VG)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Minner meg om en gammel Steven Seagal film.

Han finner en hund som blir kastet ut av en bil foran han på veien.

Plutselig en dag så treffer han på akkurat den bilen, og gjenkjenner den pga en bumpersticker.. and guess what he does? :D

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DruZella

skjønner ikke at folk kan gjøre noe så brutalt som det..*stolt medlem av dyrebeskyttelsen* :D men det verste jeg noen gang har fått med meg,må være dok. "Levende flådd" på tv2...da hadde jeg hjertet langt opp i halsen.

Jeg spiste en god pizza med biff og bernaise når jeg så på Levende Flådd jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Jeg spiste en god pizza med biff og bernaise når jeg så på Levende Flådd jeg.

Pizza med bernaise?? usj..

Jeg ble også faktisk småkvalm av å se Levende flådd. Fatter ikke at det er mulig å gjøre slike ting hver da, og leve med seg selv etterpå.. Jeg hadde ikke klart det, tror jeg..

MrLeone: Slappe nippler i siggen din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bare tøffer seg. Det som egentlig hendte var at biffen m/bernaise fortonte seg som pizza da den kom opp igjen og la seg på middagstallerknen.

Liker forresten forslaget om å engasjere Mannsgris. Vi kan få behov for muskler. Vi kan også få bruk for Steven Seagal. Eventuelt får jeg tak i Aikido-stokk, gror hestehale og kniper sammen øynene, så ser ingen forskjell.

Hvis vi bare finner en som har hjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DruZella

skjønner ikke at folk kan gjøre noe så brutalt som det..*stolt medlem av dyrebeskyttelsen* :D men det verste jeg noen gang har fått med meg,må være dok. "Levende flådd" på tv2...da hadde jeg hjertet langt opp i halsen.

Enig, det er noe av det verste jeg har sett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider