Gå til innhold

Kastet ut fra bil (VG)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg hadde pms og satt å grein mens jeg så Levende flådd dokumentaren. *innrømme*

Men at katter og bikkjer blir kastet på gata i ferier er jo ikke noe nytt da. Hver sommer er det jo oppslag om dyr som har blitt etterlatt og prøvd drept og gudene veit.

Merkelig at sånne folk i det hele tatt klarer å leve med seg sjøl... No brain, no pain.

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DruZella

når noen ser katta mi,så tror de at jeg driver med mishandling. Den er nemlig 15 kg feit og barbert:D og det hjelper ikke stort når jeg sier "Den har en sykdom,og må barberes pga huden" menn jepp....15 kg...stor katt..

15kg og skinna ? minner meg om han kompisen til han i american history X.litt off topic,men du har vel ikke bilder av tøffingen med hår da ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DruZella

når noen ser katta mi,så tror de at jeg driver med mishandling. Den er nemlig 15 kg feit og barbert:D og det hjelper ikke stort når jeg sier "Den har en sykdom,og må barberes pga huden" menn jepp....15 kg...stor katt..

Sannsynligvis like greit å gjøre slutt på lidelsene for dyret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pahf

15kg og skinna ? minner meg om han kompisen til han i american history X.litt off topic,men du har vel ikke bilder av tøffingen med hår da ? :)

med hår er litt verre..skal se hva jeg får gravd frem:)

Ascona: Den lider faktisk ikke.den lever i beste velgående. Den var t.o.m. født feit,og har det bra. men for sikkerhets skyld kommer dyrlegen hit hver mnd for å måle verdier i kroppen hans. Så vi passer på :) (nå begynner det vel å bli litt off topic her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider