Erlend18 Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Var en tur på Øysand bilopphuggeri sammen med en kompis for å skaffe no deler til en volvo, da vi kom over denne fete VR6'en: Syns den var pen, men holdt nesten på å miste haka i bakken da jeg så felg og dekk dimmen:omfg Vises kansje ikke så bra på dette bildet men.. Bak var det iallefall 245/35/17(Tro det eller ei) på 10x17 toms Brock felger:respect Hadde ikke sjangs om å få lillefingern mellom dekket og hjulbuen...:) Siter VW Golf Mk3 1.8GL 94mod Opel Omega 2.0i LS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Hehe, var lav nok vertfall.. :P Men hadde bytta front- og baklykter på den.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Det var ett eller annet bisarr fint over de lyktene. En kvalmende symbios med lakk-fargen... eller noe... baklyktene passa på bilen. Muligens crystalclear sota hadde gjort seg bedre, men ja:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 inn med gult om dagen ser det ut til :P en bekjent av meg i stavanger har denne.. 18" jada det er en 1.8t motor fra mk4 ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Hm, har det ligget en tråd på VACN ellerno om den..? Mener å ha sett en prosjekttråd et sted om den bilen.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Det er vel ikke brock felger? Tror det er borbet. Mener at du ikke får brock felger av den typen som passer over kallipperne på vr6, hvertfall ikke uten å space noe helt vilt. korekt meg om jeg har feil. Kule var dem hvertfall!!! Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend18 Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Det er vel ikke brock felger? Tror det er borbet. Mener at du ikke får brock felger av den typen som passer over kallipperne på vr6, hvertfall ikke uten å space noe helt vilt. korekt meg om jeg har feil.Kule var dem hvertfall!!! Er nok Brock felger ja..:) Ser det litt dårlig men.. Siter VW Golf Mk3 1.8GL 94mod Opel Omega 2.0i LS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Fy faen for noen dekk :eek: Like brede foran også? :bok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 så denna på gatebil! megatøff :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg