Gå til innhold

bil er kjedelig.

Ranger emnet

dr.enos.pork

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bil er gøy, men jeg driver også mye med data, webdesign, grafisk design, spille litt playstation ++

Men det varer vel helt til jeg får denne Golf'en jeg sparer til, da blir det vel bare bil...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dr.enos.pork

Jeg som faktisk syne bil er den beste hobbyen man kan drive med synes fotball suger!!!!:eek:

Ganske så enig. Bil er en bra men veldig dyr hobby.

Og etter at jeg nå har begynt med gocart så er nok BIL som 2.plass ja.. :D :D

Gocart er det samme som narkotika.. man blir avhengig og hekta..

Men gocart er litt mer fornuftig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

Ganske så enig. Bil er en bra men veldig dyr hobby.

Og etter at jeg nå har begynt med gocart så er nok BIL som 2.plass ja.. :D :D

Gocart er det samme som narkotika.. man blir avhengig og hekta..

Men gocart er litt mer fornuftig.. :)

Som en rallykjører sa: Eneste forskjellen på motorsport og heroin er at det går an å slutte med heroin.....

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel.

Hvorfor bruke tid på å løpe rundt etter en ball når man kan dulle og degge med bilen? hvorfor bruke penger på unyttige saker som fotballsko, treningstøy når man får flerfoldige liter bensin for samme prisen? hvorfor gidde å delta i idrettsklubber og bruke masse penger på dette når man kan være med i bilklubber og kjøre med likesinnede på treff og evt stripa. :)

Dette er vel litt av min mening. :)

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller ikke fotball lengre. Sluttet når jeg var nesten 15 år pga av at det ble mer og mer kjedelig og at bilinteressen tok overhånd, men spiller fortsatt fotball med kompiser når det er fint vær ute f.eks.

Har godt av litt trening;)

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fotball er morro å spille..sånn venne spill på løkka lissom.. men bil.. det er kanon uanzet om du er aleine eller om du er med venner.. bare man finner noen folk å dra ei stripe for så blir det med en gang ennå mere gøy..hehe :)

men.. alt som går fort er gøy.. bil,mc og blades..

bare det er litt farlig oxo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil er rått..

Men, går jo ant å ha andre interesser.

Jeg er interessert i båter også, eller begynner å bli det nå.. Og da er jo vannsport noe som blir mere og mere kjent.

Ellers er jo snowboard ganske artig, pluss at jeg synes det er artig å spille fotball sammens med kompiser, så lenge det ikke blir så seriøst. Derfor sluttet jeg å spille på lag, det blei for seriøst for meg!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Bil er gøy, men jeg driver også mye med data, webdesign, grafisk design, spille litt playstation ++

Men det varer vel helt til jeg får denne Golf'en jeg sparer til, da blir det vel bare bil...

Nå ble jeg helt forvirret. Trodde et lite øyeblikk at jeg var på dyret :D

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein
Originally posted by Jonte

Jeg er interessert i båter også, eller begynner å bli det nå.. Og da er jo vannsport noe som blir mere og mere kjent.

Båter og vannsport er fett...Har aldri stått så mye på wakeboard som denne sommeren her konge det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mondeo

Hva er gøy med at 22 mannfolk løper etter en ball som de sparker fra seg så fort de får tak i den! Kanskje et mål i løpet av 90 minutter! Fotball suger, jeg suger i fotballsparking og er stolt av det

WØRD !!

Som jeg skulle sagt det selv !!! :D :D ;)

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider