kenterik Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 ole: bilen sku vel ikke ha forandre seg så mye... nye felger og fjerna plasten på kanala bare.. temur: hvite biltema sideblink til 240.. gneizten: 8x18.. har spacersett til fwd felger på 240 liggendes til en billig penge... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 har endelig fått alle stagga fra ipd igjennom european tuning i holland.. var billigere enn å ta dem rett fra statene. så ska ta av 20mm spacera bak, senke myyye mer, og endelig plassere akseln rett.. smi no coilovers framme, så kan det bli bra.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Gromt!:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gneizten Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 ole: bilen sku vel ikke ha forandre seg så mye... nye felger og fjerna plasten på kanala bare.. temur: hvite biltema sideblink til 240.. gneizten: 8x18.. har spacersett til fwd felger på 240 liggendes til en billig penge... har nok spacere liggende selv ;) men passer det rett på med 8x18 uten å gjøre noe med hjulbuen, "subber" det mye? hvilken dekkdim kjørte du? ellers ser jo planen dine bra ut :D Siter Volvo 244GL Ocean blue edition http://www.bilforumet.no/200-serien/214208-volvo-244gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 friserte vel såvidt det var på hjulbuen for å være sikker.. men kjørte jo med minimalt med senk, og bare 215/35-18.. det samme som jeg kjører på super-dtm hjula nå.. men dem bygger litt mer, og bilen er senka betraktelig mer, selv om den fortsatt er høy.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 fått den såpass lav foran som den her her, og fått den i vater, så hadde jeg vært fornøyd. skal langt ifra være umulig.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 lite actionbilder av gråtass ute etter gatebil.. men fant ett.. noen som sitter med fler? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gneizten Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 friserte vel såvidt det var på hjulbuen for å være sikker.. men kjørte jo med minimalt med senk, og bare 215/35-18.. det samme som jeg kjører på super-dtm hjula nå.. men dem bygger litt mer, og bilen er senka betraktelig mer, selv om den fortsatt er høy.. takk for svar, er litt usikker på hvilken dimmensjon jeg skal bestille, tenkte å bestille fra bcb, der har de jo 7,5x17 men føler kanskje de blir litt smale? men kan vel kjøre me 215x40-17 dekk på de uten problem? åsså har de jo 8x18, men er litt redd for "subbing" så er veldig usikker på hvilke jeg skal velge :confused: Siter Volvo 244GL Ocean blue edition http://www.bilforumet.no/200-serien/214208-volvo-244gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Kjente ikke igjen bilen jeg :) fulgte tydligvis ikke godt med da :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 trur nok du kan senke bra på 18x8 hvis du friserer hjulbuen og har smale hjul.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 senka den litt til.. ble bra stiv ihvertfall.. prøvde å sette på 25mm krengestagg bak å.. totalt misslykka med truetrack, men går vel for en locker etterhvert.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 de justerbare momentstagga og panhardstagget som jeg virkelig venter på, lå selvfølgelig ikke i pakka da... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 skal du ha svarte lister over fangerne? Kan få billig :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 send pris på pm ole.. tar dem jeg.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg