Gå til innhold

kentsor's 91 Volvo 240. Prosjekt gRåtass

Ranger emnet

kenterik

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Ser sikklig bra ut denna nå:) blir det noe av den 2 delte lakkeringa?

så den gamle 850ien din i ski.:thumb vet du hva den bak spoileren heter?

show_image_stream.php?bid=51235586&dx=580&dy=435

det er en replica av 850R vingen på der ja... kjøpt hos bcb. anbefaler heller å bruke 1500kroner til å kjøpe orginal fra volvo...

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, burde lære meg hvordan jeg svarer på flere meldinger i en post, hehe.

Vært borte en stund nå. kom hjem etter helga på biri i begynnelsen av september. og fant ut at ett lynnedslag hadde kost seg med de fleste el-artikler jeg hadde hjemme, så har vært, og er fortsatt uten pc hjemme.

ikke blitt skrudd noe mer på volvoen heller. har vært i dialog med affen om bygging av ny blokk i vinter, så regner med at det blir på skru ut nåværende motor og trille bilen avgårde på vinterlagring. Har kjøpt meg en 99(00) mod chevrolet tahoe 6.5TD til bruksbil nå, så da skal volvoen få lov å hvile seg i vinter.

jaja, kommer tilbake til saken etterhvert. får få lagd en showcase til tahoen også etterhvert. har bestillt en del godsnacks til den allerede.

uansett, er på besøk nå, og er ganske uhøflig, så tata... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult. hva måtte du gi for den?

kjøpte intercooler av krb trading. bare ring han si at du ska han en som tilnærmet passer i 240, så vet han hvem du skal ha

lyn er no dritt ja!! forsikring?

...prrrrrtt...

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult. hva måtte du gi for den?

lyn er no dritt ja!! forsikring?

trur jeg ga 3500kr jeg. ekke billig han karen der. men var så drittlei dem orginalcoolera som blåste i ett sett, så kjøpte første og beste.

forsikring? næh, lønner seg vel å hoste opp av egen lomme. porten på nettverkskortet har ryki, så det kommer bare til å fungere trådløst framover, men det får gå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider