Gå til innhold

kentsor's 91 Volvo 240. Prosjekt gRåtass

Ranger emnet

kenterik

Anbefalte innlegg

• Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, har sett den.. trudde det bare skulle være vinterbilen jeg?? artige biler å kjøre det der syns jeg. ja, holde korta litt tett inntil brystet angående nye maskinisten.. hehe

Ja Vinterbil/Gruppe N stuk :) Sveisa sperra så blir det nok bedre og kjøre.

Er det så hemligt da?jeg veit jo til og med hvor mye effekt du kommer til og ende på ;)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del ville nok ikke slått ihjel lakkereren, men han hadde nok fått hørt det hvis det hadde blitt ræva...

Hvis du skal ha justerbare så koster jo ikke jamex all verden.. Ikke sabelt heller for den saks skyld.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næh, skal ikke ha justerbare. regner med at dt blir sabeltstoler.. finni noen som passer meg bra uten å koste all verden.. noen som er billigere på sabelt enn pedersen racing i norge a??? nei, litt drøyt det balltre praten.. men er nok bare talemåter, hehe, men klart,hadde han ikke gjort opp for seg hadde det jo vært no annet. nå påstår han at bilen er ferdig igjen, så skal hente den etter jobb imorgen

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bør han vel legge klar-lakk gratis på compomotivene dine nå da???

Bare "klemme inn dekka" på forsiden og 3 gode lag......

Nå har jeg fått meg ett sett til med comp som er kjøpt i 2005 og putta

rett på bilen, uten klar-lakk.... ser ikke ut... Helt grodd igjen...

952HK / 3 biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har bilen returnert fra lakkerern. og resultatet er vel så som så, men godkjent..sånn var det h

DSC00202.jpg

og sånn er det nå

DSC00174-1.jpg

var

DSC00203.jpg

er

DSC00175-2.jpg

ser vel egentlig ikke så mye av lakken på bildene men. fått lagt opp en del av ledningsnettet, og fått sveisa en brakkett/kasse til batteriet i bagasjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo helt greit ut da!

Er jo ikke så mye av det som blir synlig når man får inn igjen alt uansett!

sant det. hjelper følt når man får fyllt opp med litt snacks.

DSC00172-1.jpg

fått gjort litt idag også.. rivd ut interiøret for å pelle bort litt unødvendige ledninger. dratt ut alle ledninger til sentrallås, alarm og setevarme. ble en jævlig stor haug med ledninger ass.. fikk tatt en titt på gulvet også. ganske helt å greit. ett lite rusthull under matt på venstre side bak.. blir ikke til at jeg setter inn interiøret igjen. får heller begynne i det små med å pusse litt plater og fjerne litt asfalt.

DSC00174-2.jpg

fikk montert på plass batteriet i den nye batterikasa også, og dratt midlertidig plussledning fram til startern.

DSC00178.jpg

montert litt i motorrommet også..

driver litt inni, litt foran, litt baki... ikke no organisert skruing her nei... hehe

DSC00173.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du.. Jeg må ha nye bremser nå, så tenkte jeg like så grei kunne kjøpe ventilerte/slissa skiver med klosser til. Da spør jeg deg, hva er forskjellen på FRAM Ventilert GIRLING 263x22x67 og

FRAM Ventilert ATE 263x24x64 ?

Girling og ATE? forskjellen? Bare str? Hviken type kjøpte du?

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider