Gå til innhold

kentsor's 91 Volvo 240. Prosjekt gRåtass

Ranger emnet

kenterik

Anbefalte innlegg

Må si jeg har sansen for bilen din! Ser veldig bra ut nå :) Vet ikke om jeg likte bilen med R-replika felgene eller Comp felga best, men pen var den nå iallefall med begge typene.

Stå på videre med maskina, blir bare bedre og bedre detta.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må si jeg har sansen for bilen din! Ser veldig bra ut nå :) Vet ikke om jeg likte bilen med R-replika felgene eller Comp felga best, men pen var den nå iallefall med begge typene.

Stå på videre med maskina, blir bare bedre og bedre detta.

joa, var kul med r.felga også, men litt mer stuk over den nå syns jeg.

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobbet litt med bilen idag også. satte inn nye stivere motorfester, så nå kan jeg gi gass uten å få gassheng. helvete å trengt det blir på den ene siden. motorfeste sitter jo midt inne i en jungel av dynamoer turbo oljekjøleradaptern og traversen. sku ønske jeg hadde mingre fingre idag ass. sitter igjen med masse rift og sår, og nye motorfester, så da er det greit, hehe.

fikk satt inn polyforinger i panhardstagget. en soleklar forskjell å kjøre med gitt :thumb

DSC00001-2.jpg

også fikk jeg fjerna litt dødvekt

DSC00003-2.jpg

nå er den like høy foran og bak. syns det ble seendes veldig bra ut.

DSC00006-2.jpg

også fant jeg igjen grillen min a gitt. var ikke kasta, bare brodern som hadde lagt den på loftet på verkstedet..:iconsm

DSC00007-2.jpg

satt på mellomstykkene på gruppe a vingen, så nå ligger den helt i linje med bakken. også blir det mye enklere å få svampa under.. deilig..

DSC00008-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser fortsatt helt johan ut i ventetiden? når skal den lakkes da?

Håper på og få lakkert bilen i denne måneden her. Bilen ser jo helt forjævligt ut i lakken så det skal bli digg og få begynnt og slipt ned bilen!

Så du kommer ikke til ingerstrand? det var synd.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

driver å leker med tanken på å lakke til vinteren selv jeg. har 1000 småskader over hele bil, hehe. men men, mistenker at det ikke blir nok penger til overs i vinter.

ingierstrand krasjer med volvotreffet på Ål, så det var litt dumt ja. hørte det ble skikkelig bra med liv på Istrand sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en stund til ingierstrand treffet, du må vel kunne stå i litt og så kunne du vært der! Kjenner du bobo forresten? syns han stod der og glante på bilen din...

hvis jeg står i litt flytter da ett a treffa på datoene sine??? hehehehehehe.

ja, har kjent bobo i maaaaange år jeg. han hjalp meg i vinter med å sette inn motoren, så han var spennt på hvordan det hadde blitt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

driver å leker med tanken på å lakke til vinteren selv jeg. har 1000 småskader over hele bil, hehe. men men, mistenker at det ikke blir nok penger til overs i vinter.

ingierstrand krasjer med volvotreffet på Ål, så det var litt dumt ja. hørte det ble skikkelig bra med liv på Istrand sist.

Driver og sparer, hver minste smule går til lakkering nå. hehe ikke alt da. stikk inn og se hvilke hovedlykter, jeg får til skropelen nå :)..

jeg har fått bra pris på lakk og filler da. 5000kr for hele bilen, men da må jeg gjøre hele jobben selv.grunnjobben .slipping ,sparkling av små "parkerings bulker" osv. Drev og lakkerte mye selv ,på bilen ,med boks lakk som er så jævligt tynner basert. fikk klar beskjed å og fjerne denne lakken av lakkereren min.Boks kan aldrig bli bra. Så har sluttet med det. Går til små ting som "øyelokk" men de skal jo bort nå. Når jeg får lyktene.:hello:

Men hvis du er intressert av lakking av bilen din, så gi beskjed så kan jeg fikse og trikse.

Så du var litt inn på 2delt lakk på 2førrnn?jeg synes ikke du skal velge det. behold den "clean" . Men når du har den rally vinga bak synes jeg du skal ha litt rally vibes over den. Sponsor dekorer, Bur ,Sports stoler. osv.

Her har du litt bilder av jeg mener. Bilder sier jo mer en tusen ord.

Zolder-1986-09-28-001.jpg

volvo%20240%202.jpg

Denne er jo barsk!

volvo240dlside.jpg

Synes du skal få den de amerikanske lyktene ,de er tuffere en toget :)

0f_4.JPG

terppavolvo.jpg

Volvo_240_GL_Police_Sweden_aS.jpg

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zolder-1986-09-28-001.jpg

Denne er jo barsk!

volvo240dlside.jpg

nordica kjerra er feit ass..

hei hei, feit rød 242... hihi

har vært inne på tanken med usa lamper. se på denna med 960grill, gamle lamper og nytypen skjermer.

volvousafront.jpg

men dekormessig kan du jo se på denna. den må jeg nesten si er littegrann forbilde for meg. clean, rå og racing... og ikke minst 4dørs... hehe

compomotive.jpg

er det noen her som vet om denne bilen har en tråd, eller noen som har flere bilder av den, så hadde jeg satt pris på det...

er vel en her på forumet som har byggd den hvis jeg ikke tar feil.

trenger ikke no dekor. Har lyst til å sette et volvo-in sports, merke på bakskinka, men ellers cleant.

lakk og alt det der ordner jeg selv. har bra kontakter innen lakk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider