kenterik Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Kentsor var innom oss på vaerste idag og henta noen lister fra volvo-liket til SuperPolo... Se så glad han er... :hello: er jo nødt til å være glad, satt jo svarte støtfanger lister på den, hehe takker og bukker for listene....:spin da er sperreakseln kommet hjem til løvens hule.. :D Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Jeg sendte deg en PM for en liten stund siden angående svarte lister.. Ikke fått den? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Jeg sendte deg en PM for en liten stund siden angående svarte lister.. Ikke fått den? så meldinga di nå. har ikke 2 komplete sett gitt. mangler faktisk litt selv. er det noen som har begge høyrehjørnene over fangera i svart så send meg en pm. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 godsakene på plass i akseln i helga skal det skrus... :) Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 pent bilde:) men haddde gjort seg med 2 fungerende parklys da;) funker begge 2 dem Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 nok ot. fikk tak i oljetempmeteret idag. kom enda en bill til høggern som hadde fullt dashbord, så da var det ut på tur. når jeg var der så jeg to biler med svarte lister, så fikk komplettert ett sett som så ganske strøkent ut. det regna ute, så de så ganske fine ut, de har tørka nå, så hakke turt å se etter hvor strøkne de egentlig var, hehe. Hvilken høgger er det som har så mye fint? Har også lyst på målere :hello: Det gjorde seg med Compomotive hjula! Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Hvilken høgger er det som har så mye fint? Har også lyst på målere :hello: Det gjorde seg med Compomotive hjula! eriksbildemontering på nesodden har en inne med nesten alle metera inne nå... førstemann til mølla... hehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 opp med bilen av med bremser og alt som skal flyttes over og opp med den sperreakseln få tak i nye bremseskjold før jeg får skrudd detta sammen igjen. bare bli ferdig til ål-trffet så, og det burde jo gå... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 fikk montert catchtanken idag, får koble den til imorgen. og får håpe den liker varme, for henger rimelig nær turboen, men men... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 da begynner jeg å bli ferdig. vært mye jobbing i det siste, og delene har latt vente på seg, så en enkel jobb har tatt no grusomt med tid. eneste som står igjen nå er ett bremserør som gikk føyken på grunn av dårlige gjenger i calipern. trur jeg har ny caliper liggende, og ett bremserør skal vel ikke være no problem å få tak i, også må jeg vel justere litt på hjuølbuen etter jeg har satt på 20mm spacere. blir nok ferdig til ål på lørdag.. har 1000 andre småting som skulle vært gjort før turen oppover, men men... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Skal du kjøre i kolonne med oss? Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 hadde tenkt på det ja. zyrex spurte om jeg ville henge på. er det mange biler el? hørte om sølvpilen. trist. men sånt skjer jo dessverre inneimellom. er jo bruksbiler. ser det ut som om du får din ferdig? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Kjerra mi blir fin igjen den. Spraybokslakkinga ble så som så.... Skal få gjort det ordentlig igjen i løpet av vintern. De eneste jeg vet som skal dra i fra Oslo er meg og Aleks N her i fra forumet. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 da er kjerra nede på bakken og fit for fight igjen. med sperre og bakstillinga full av polyrethan ble den helt rå å dra pirruetter med gitt, hehe. jaja, får se imorgen om den tåler en tur/retur ål.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 hehe helt rå og dra piruetter med ja. Det kan jeg tenke meg ;) Ser bra ut! vi drev og herje med en 240 stv b23 i går med1 hjulstrekk var ikke så villig til pirruetter men men. Hadde du det før? ikke sperre eller brems? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg