Kid-A Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by Efini Jeg hadde en SL45i for en stund tilbake, største møkkatelefonen jeg har hatt... Men hver sin smak. :) Får håpe de lager bedre telefoner enn den iallefall.. Det gjør de! Var visst mye problemer med SL45 Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Hvordan er det å skrive meldinger på SL55en? Selv har jeg lurt på å bytte til ericsson flere ganger, men latt være fordi nokia-telefonene er _mye_ kjappere og mer presise når det kommer til sms-skriving. Har en 6510 nå, som virker greit, men det hadde jo vært kos med SL55 :) Er den kjapp eller? Henger den noe i menyene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Den har T9 ordbok, og eneste forskjellen på SL55 og Nokia er at "mellomrommet" er under tasten 1 på SL'n mens Nokia har den på 0.. Når det gjelder minnet og menyene så kan du faktisk ta disk-defragmentering av minnet på den :D 1.6 mb minne så det er plass til endel meldinger og bilder.. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Er minnet utvidbart? Men reagerer den like kjapt som nokiaene når du trykker på en tast? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Her var det mange som viste masse rart ja. :) Jeg skal kjøpe meg en ny mobil nå og klarer ikke å bestemme meg mellom en siemens sl55 og en samsung sgh-s300. Kan noen komme med noen gode argumenter for og imot begge. Jeg vet at s300 ikke har mms men det kommer en likedan nå i juli som har dette. Hva er egentlig MMS, er det noe man bruker trenger? Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by Åge Hva er egentlig MMS, er det noe man bruker trenger? Skal du sende bilder (sjekk bildet jeg la inn på første innlegget til denne tråden -det er sendt via mms) og animasjoner, lyder whatever via mobilen så trenger du mms.. Originally posted by SunnyGTi2.0 Er minnet utvidbart? Men reagerer den like kjapt som nokiaene når du trykker på en tast? Vet ikke om minnet er utvidbart, men det er ikke noe memorycard/flashcard på den.. har ikke opplevd at tastene har "hengt seg" enda. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kunnskapsforlaget Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 jeg fant denne testen av SL55: http://www.club-siemens.net/test/sl55.review.shtml - fant også ut at http://www.club-siemens.com har masse logoer, java etc... uppz, første posten min her havnet i offtopic.. jaja... Får ta det igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SyClOnE Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Lurer på å kjøpe en SL55 selv, men er litt i tvil da kameraet er eksternt.. har tenkt litt på den nye Ericsson T610, men vet ikke helt.. Siter '05 Audi A6 TDI - x '03 Audi A4 TDi Q S-Line - x '91 Audi S2 Coupe - x '91 mod. GMC Syclone - x '92 BMW 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg