Gå til innhold

Siemens SL55

Ranger emnet

ClusterOne

Anbefalte innlegg

Hvordan er det å skrive meldinger på SL55en?

Selv har jeg lurt på å bytte til ericsson flere ganger, men latt være fordi nokia-telefonene er _mye_ kjappere og mer presise når det kommer til sms-skriving.

Har en 6510 nå, som virker greit, men det hadde jo vært kos med SL55 :)

Er den kjapp eller? Henger den noe i menyene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har T9 ordbok, og eneste forskjellen på SL55 og Nokia er at "mellomrommet" er under tasten 1 på SL'n mens Nokia har den på 0..

Når det gjelder minnet og menyene så kan du faktisk ta disk-defragmentering av minnet på den :D

1.6 mb minne så det er plass til endel meldinger og bilder..

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange som viste masse rart ja. :) Jeg skal kjøpe meg en ny mobil nå og klarer ikke å bestemme meg mellom en siemens sl55 og en samsung sgh-s300. Kan noen komme med noen gode argumenter for og imot begge. Jeg vet at s300 ikke har mms men det kommer en likedan nå i juli som har dette.

Hva er egentlig MMS, er det noe man bruker trenger?

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

Hva er egentlig MMS, er det noe man bruker trenger?

Skal du sende bilder (sjekk bildet jeg la inn på første innlegget til denne tråden -det er sendt via mms) og animasjoner, lyder whatever via mobilen så trenger du mms..

Originally posted by SunnyGTi2.0

Er minnet utvidbart?

Men reagerer den like kjapt som nokiaene når du trykker på en tast?

Vet ikke om minnet er utvidbart, men det er ikke noe memorycard/flashcard på den.. har ikke opplevd at tastene har "hengt seg" enda.

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider