kfk_sorenso Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 noen som vet hva den låta som han "elviskaren" testa anlegget sitt med?. var litt kul syntes jeg. Siter --------------------------------------------------- 1994 VW Golf 3 2,0 GL stasjonsvogn (x) 1988 VW Golf 2 (x) 1984 VW Passat (x) 1986 VW Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Det kan vi vel finne ut av... bor jo i denne byen selv og hender jeg stikker hodet innom "fortet" :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 du for hilse audun og/eller kim da Typhon :) hvis kvartingen deres AC er der så spark han i rauva og si det er fra Erik Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 hils de og å si at nå er jeg lei av å vente på den jævla hjemmesiden demes ska åpne igjen.. er lenge siden mai nå :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kfk_sorenso Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Det kan vi vel finne ut av... bor jo i denne byen selv og hender jeg stikker hodet innom "fortet" :) fant du ut noe av det med sangen?. Siter --------------------------------------------------- 1994 VW Golf 3 2,0 GL stasjonsvogn (x) 1988 VW Golf 2 (x) 1984 VW Passat (x) 1986 VW Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg