drturbo Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Selger unna litt felger. 4x revolution classic 6x13, 4x100, et ukjent, (tipper rundt 25-30mm). Felgene er i meget god stand, og det følger med hylsemuttere og 3(tre) senterkopper. Passer best på Opel rwd ( Ascona A/B, mantaA/B, kadett t.o.m C) Prisen er 3000,- Tommy, tlf 9243 6075 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Hvordan er disse i stand? Tror disse hadde gjort seg bra på bilen min.. Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Tror ET står på felgen Tommy... ET på opel er vel rundt 0 på 7" og 10 på 6", eller er jeg helt på jordet nå? :redxpoke Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Du vet ikke tilfeldigvis om den går over VW's 256mm bremser (Rocco 16v/Passat 35i)? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Hvordan går disse på polo da, Mr Polo? Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 "Problemet" med disse felgene er at anleggsflaten på bilen/navet må være det ytterste punktet.. F.eks. jeg kjøpte disse for å bruke på caddy'n min, men sadelen på bremsekaliperen stikker litt utenfor anleggsflaten på navet, noe som gjør at felgen ikke kommer inntil navet. Litt klønete forklart, men kanskje du skjønner hva jeg sikter til. Men felgene er meget pene og ny polert i kantene. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Da bytter man til golf1 sadel;) så går den:P Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hvis du er sikker på det så... Uansett, så skal felgen prøves på kjøpers bil før jeg selger de, så jeg slipper å få de i retur. En annen ting er hylsemuttere. Disse felgene har ikke kon for vanlige bolter. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Mener da helt bestemt det, er samme problemet man får med 8x14" på polo i hvertfall;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Bra. Jeg vil bare være sikker på å ikke få felger i retur. Felgene er i meget bra stand. Men jeg blir borte t.o.m 22 August, ikke noe handel før det. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 skaffer du siste senter deksel? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Skal prøve å bestille noen nye, men kan ikke love noe. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg