umek Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Vet ikke hva Mikke Mus toppene klarer org, men det kommer jo ann på om det er standard lengde på ventilene da. Og det kommer jo ann på "innstalled hight`en" på fjærene da. Prøvd med bladmål? Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 nei har ikke rakk ikke å komme meg ned til motoren, før mekanikkeren skrudde den HELT i biter! vært artig å fått til motor av det igjen, er temmelig LEI av det mopar styret jeg driver med for dagen!!! Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg