Gå til innhold

eddietion : Volvo S60 T5 - Prosjekt Black Eddietion

Ranger emnet

Rebel

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei,

Fet s60 du har fått deg .

Digger de felgene der..

Bare ikke gjør som han andre der; :puke diodelys :iconsm

Halla..

Den hadde 265hk, men det for å kompensere for automat og AWD, så var vel sikkert ikke mer enn 250 på hjulene kanskje?! Men denne T5'en går bedre, er lettere og har bedre kjøreegenskaper.. så ingen dårlig erstatning! :)

Det synest jeg var mistenkelig lite drivlinjetap!!

15hk var litt lite å estimere for AWD drivlinjetap da..

30hk må det vel iallefall være?

Men, forøvrig: Volvo teknisk, sa til meg at motorene kan avvike med 10% av angitt effekt, fra fabrikk.

Jeg ringte og maste mye med de, når jeg fikk overraskende høyt resultat på rulle, bare med eksosmod, på en N/A motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..

Takk for tilbakemeldinger! Alltid stas.. :)

Felgene er 8X18" og har fått mye skryt for de, selv om jeg selv ikke er så begeistra for felger som må vaskes med tannbørste.. ;)

Det var min gamle bil ja, sier ikke mer enn Marius sier..

BSR filteret er innsatt med olje nå ja, var ikke det ved levering, da var det lite i tilfellet. Monteringsanvisning fåes på http://www.bsrab.se ved å velge din bilmodell og filter, så ligger det link der til en. Var lettere å montere filter enn å bytte blinklyspære.. #(/%)/&%

Baksnakkes! ;)

Rebel

2001 S60 2,0T (tilsalgs)

2000 V70R AWD Laserblå (soon2come)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan svare meg på hva slags skruer som sitter bak rattet for å få av airbag'en? Flat? Stjerne? Torx str? Prøvd litt forskjellig...

Noen forsiktighetsregler før det gjøres så ikke ballongen kommer sprettende!?

På forhånd takk!

Rebel

2001 S60 2,0T (tilsalgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei hei

Da har det skjedd litt ihvertfall.. (ikke noe lyn prosjekt dette her.. )

Var i Sverige og kjøpte noen brukte lamper, 03 modellens klarglass med originalxenon i nærlysene.. Plug and play! Ble veldig fornøyd..

Xenonlampe.jpg

Og siden jeg hadde ett H7 xenonkit liggende, var det bare å banke det inn i fjernlysene, så vips hadde jeg Bi Xenon gitt.. ugreit! ;)

BiXenon.jpg

Skal få tatt noen bedre bilder av dette her snart.. !

Rebel

2001 S60 2,0T (tilsalgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står oppført toppfart på 225 km/h på volvocars.no, men kun en måte å finne ut av det:)

Skal du ha chip T5-en?

Ikke sant.. hva som står i papiret er en sak, realiteten som teller! :)

Skal nok det ja, blir nok satt i til neste sesong. Klarer meg foreløpig, og skal få bilen opp i bra standard før jeg hisser opp motoren..

Rebel

2001 S60 2,0T (tilsalgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider