turboalfa Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Hahh! Hadde akkurat to gutter i rampalder´n som luska rundt bilen min! Satt å glana på tv, så fikk med meg hele greia.. pøblene kom på en ifølge politiet rappa 6wd Polaris ATV. Gikk ut for å spørre hva de drev med for eventuelt lære de en ny dimensjon av pryl. Svina hoppa på sekshjulingen og stakk fort som faan når de oppdaga meg.. Håper virkelig de prøver seg en gang til inatt:iconsm Spisestuefoten står klar i gangen og skruen for å feste foten sitter fortsatt på. Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 heheh.. få deg sensor med flom belysning, folk flest tar beina i fatt da den tennes automatisk:thumb hehe Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 de hadde vel ikke sett en fetere italiener noen gang da vettu :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Var faktisk hærværk på mercedesen til sjefen min forge uke. Dette skjedde da på saupstadringen (trondheim det også). Det har prøvd å komme seg gjennon takluka men ikke greid det. Da har de hoppet ned på panseret og bulket det. Så både tak panser og bagasjeluke er ramponert. I tilleg har de knekt festene på servopumpa da de hoppet på på panseret, dette har da medført at det meste av løpehjul og slikt er knekt. Bilen blir mest sannsynlig kondemnert pga. dette. Fotsporene visstes ganske gått, så det er enten eskimoer eller unger/ungdommer som har gjort dette. Så hvis noen har opplevd det samme i dette området (Heimdal/saupstadringen) så vil jeg gjerne vite det. Mvh Simon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg