Audi quattro Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Rått :respect De felgene er helt perfekt til den bilen :D Han derre må ha godt betalt jobb, siden han har så mange råe biler hehe. Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Ruller en slik en på nesodden noen ganger... fine kjerrer. litt for anonyme for min del, men jeg skulle tatt'n!;) hehe Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl-Henrik Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 hei dere tar vel ikke den bilen litt vel høytidelig!? det er jo trossalt bare en kiip A8, 3 liter diesel. sikkelig sinke. (men må nesten innrømme at jeg likte fargen og felgene godt) den på bilde(tatt på plenen hjemme) altså en A8 4.2 bensin kjører jeg stadig og jeg må vel si at den er en skuffelse på de fleste nivåer.... bilen ligger forøvrig til salgs på finn for 799.000... Siter Nåværende: - Porsche Cayenne 2004 - Jaguar XJ 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 syns det sjæl jæ Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjokoladekake Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Den der var farlig rå.. Siter - 1997 Nissan Primera GX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 :thumb :pray yodude helt rått! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 hakeslepp DELUXE ! du sjekka ikke dekkdimmen på bakdekka vel? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 hei dere tar vel ikke den bilen litt vel høytidelig!? det er jo trossalt bare en kiip A8, 3 liter diesel. sikkelig sinke. (men må nesten innrømme at jeg likte fargen og felgene godt) den på bilde(tatt på plenen hjemme) altså en A8 4.2 bensin kjører jeg stadig og jeg må vel si at den er en skuffelse på de fleste nivåer.... bilen ligger forøvrig til salgs på finn for 799.000... På hvilke måter skuffer den? Kjøreegenskaper, motor, osv.? Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl-Henrik Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 På hvilke måter skuffer den? Kjøreegenskaper, motor, osv.? Hei den er overraskende lite sprek. For all del den er ikke dau. Og den sparker godt fra 0-20 km\t. Men det skjer liksom ikke så mye etter det. hastigheten øker men du kjenner det ikke så godt. den sparker ikke, den bare går fort. Ellers så skuffer den på intriør kvalitet og en billig følelse. Å ikke minst driftsikkerhet, akkurat dette eksemplaret har opparbeidet seg en verksted regning på godt over 250,000kr! (dette har selvsagt gått på garantien). Og komforten er heller ikke opptimal. Kjøreegenskapene er greie men du kjenner godt at bilen er stor. Personelig hadde jeg heller kjøpt en s-klasse eller en 7-serie. disse har ikke prøvd like hardt og gjøre en Autobahn cruiser til en misslykket sportsbil. dette er selvsagt bare min og noen venner av meg som også har prøvd bilen sin mening. Å andre kan ha en annen mening. Siter Nåværende: - Porsche Cayenne 2004 - Jaguar XJ 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Personelig hadde jeg heller kjøpt en s-klasse eller en 7-serie. disse har ikke prøvd like hardt og gjøre en Autobahn cruiser til en misslykket sportsbil. De som heller velger BMW 7-serie enn Audi A8 kan i hvertfall ikke være edru etter så mye fortjent pepper som 7'ern har fått for designet! A8'en på kaia var knalltøff, OZ Leonardo 20 tommerne passer godt og jeg tipper bakhjula er 10 eller 10,5x20 med 285/30 20 eller noe slikt. Stakk greit ut i hvertfall ;) Ellers kan jeg jo minne folket på at det fint går å sette 1 eller 2 tommer større hjul på A8, her har Kahn utstyrt en med 255/30 21 foran og 285/30 21 bak... Se mer på http://www.projectkahnaudi.com/ Utsagnet "Skulle vært rwd så hadde den vært perfekt men 4wd er greit til crusing." er så dumt at jeg lar det stå uten øvrig kommentar :crazysant Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 så greit det er med dagens nye biler, hvor man får plass til 10,5" brede felger uten å valse livskiten ut av seg.. Må si jeg gleder meg til den tiden hvor disse bilene havner på et lavere prisnivå ( bruktbil ), og kan handles av folk som ikke spyr penger :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 så greit det er med dagens nye biler, hvor man får plass til 10,5" brede felger uten å valse livskiten ut av seg..Må si jeg gleder meg til den tiden hvor disse bilene havner på et lavere prisnivå ( bruktbil ), og kan handles av folk som ikke spyr penger :) Store biler har plass til brede hjul, men er jo mange "oldies" hvor det er plass også, f.eks Opel Omega, Mercer i alle årsklasser og Audi S-biler. Problemet med pris er at denne bilen koster 2-300.000 kr om 8-10 år og da har den samme status som en 1995 Audi A8 4,2 nå og hvor mye drømmebil er det..? Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 hadde ikke takket nei til en 1995 a8 i disse dager heller jeg assa :) men self er jo prisen deretter... riktig nok at gamle store biler har god plass til hjul, men det er kombinasjonen av nytt design på biler, med store brede hjul som får smilebåndet til å stramme seg :) er en ond sirkel dette :P for uansett hvordan man vrenger å vrir på det så blir alle biler gamle og "umoderne" før den vanlig mann i gata har råd til de... Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Kom opp ved siden av denne bilen ved påkjøring til e6, og må si at sjåfør tydeligvis ikke kan noe om regler ved fletting. prøvde å kjøre på, men virket ikke som personen engang enset bilen vår.( Ikke jeg som kjørte) Og slik at folk veit det, så er Opel den mest driftsikre bilen 2 året på rad. Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 german car of the year 2 år på rad og. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg