48IDA Skrevet Juli 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 hvis du leser i "importering av en corvette" tråden her i v8 forumet finner du en del info om importering ;) Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet Juli 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Jeg har "nesten" slått fra meg importen fra usa. Etter at jeg satt igang letingen i USA, så har jeg plutselig dukket opp 4 biler her hjemme som er av interesse (typisk). Skal se på 2 stk i dag og 1 til uka. Den siste bilen er en Javelin som står i Sverige - prisen er av typen bi-bi-billig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by Era ...er hvorfor er folk så intresert i dissa Grevlingane? :D:D:D Vansklig og få deler til og dyre deler hvis det er lav vekt finnes det flere andre som er like lette men mye mere kurante ig få deler til billig. Men det er mye her i livet jeg ikke skjønner. Era Er da ikkeno problem å få det meste av deler til Gremlin, alt i motor og drivverk er jo det samme som på andre AMC produkter fra samme periode, det meste annet også faktisk.. Kjenner noen som har Gremlin, og det er ihvertfall det siste de klager på.. Dessuten er det jo artig med V8 i en bil som såvidt er større enn en G*lf.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Står to Gremlings i Molde. Den ene er en 74 som har stått på en låve i 15 år, eieren nekter å selge. Også er det en annen en som muligens er tilsalgs.. Husker ikke årsmodell men kan jo poste et bilde viss det er av interesse ?.... Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg