kniff Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Helt ok felger,flasser litt,men et greit utgangspunkt hvis en vil ha polert kan eller vil lakke dem. Er to nye dekk og to helt ok dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 opp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Er de helt rette, ingen retting nødvendig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 vet ikkke sto på en volvo eg hadde da var alt fint,merker ikke noe. men ristet når eg hadde dem på golfen,men det er fordi det trengs senter ringer hvis en skal bruke dem på golf, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissanpower Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 pris de er snakk om? Siter 92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 1500. 2 helt nye dekk og to brukbare.felgene er ikke noe serlig fine pga flassing,men kan bli greie med litt stell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissanpower Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 leg ut bilder av alle då, helst et bilde per felg Siter 92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 felgene er ikke her med meg no. så har bare noen få bilder her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Er det kast i felgene? Hva blir fraktkostnaden evt? :idea: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 vet ikke frakt.blir sikkert noen hundre med et eler annet sendings greie. som sagt vet eg ikke om det er noe kast tror ikke det er. ristet litt når eg hadde dem på golfen i en liten periode,men var ikke senter ring så lite sentrer på navet var dem:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg