Gå til innhold

trenger cd spiller!

Ranger emnet


pearlex

Anbefalte innlegg

USA versjonen av den spillern Anders nevner der..

 

Ser helt lik ut, men vesentlig dårligere innmat med tanke på innstillinger osv..

Kan du utdype dette med dårligere innmat (innstillinger)?

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du utdype dette med dårligere innmat (innstillinger)?

 

Dette kan sikkert Anders gjøre en gang han har tid, og gidder :)

 

Blir vel noe meningsløst om jeg bare skal gjengi den info du kan lese overalt på internett om spillerne?!

 

Anders har jo litt erfaring med disse hovedenhetene, og er nok derfor bedre rustet til å gi deg en bedre forklaring.

 

Mvh

- 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n"

x 98 Mod VW Golf IV (solgt)

 

Stor takk til Anders Fleischer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på den nye vet jeg ikke der har jeg ikke sett, men jeg har hatt flere av den gamle(8600) her som var fra usa å de manler rett og slett bryteren på siden så velger mellom de forskjelling instillingene, å jeg har blitt fortalt fra høyere hold hos pioneer at usa markedet gjerne har egne modeller etter sine ønsker som ikke er samme som her i europa, men kan gjerne ha samme eller lik modellbetegnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 880PRS, og har ikke funnet noe jeg savner i innstillingene. Den har hvertfall alle innstillinger som min forrige Alpine-spiller (CDA-9855) hadde, pluss noen ekstra features som jeg liker veldig godt og savnet på Alpine'n. Lydkvaliteten er ikke dårligere i det hele tatt, men det er en annen lyd - hvertfall i den interne forsterkeren. Ettersom jeg er hardbarka Pioneer-tilhenger, kan jeg ikke si det er negativt.

 

Det eneste man går glipp av er vel RDS og noen crappy radiokanaler - men hvem bryr seg? Jeg syns hvertfall alle radiokanaler suger uansett, så for meg er det vinn-vinn når jeg betaler nesten 1/3 av norske villedende pris for en 880 fremfor 88.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår