Gå til innhold

Dokumentasjon på senkesett... (golf)

Ranger emnet

Mr. Ellingsen

Anbefalte innlegg

Halloisen!

Er det noen som har no' TÜV godkjennings papirer på senkesett til golf 1? Av merket SACHS...? (eller hvor jeg kan skaffe det???) Foreløpig aner jeg ikke hvor mye de skal senke... uheldigvis.

Tror jeg har kvittering, men ikke de h*lvettes tüv papira på det. Dette er jo SELVSAGT en FEIL på EU-kontrollen den var på.

HJELP.......?!?!

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Ellingsen

Halloisen!

Er det noen som har no' TÜV godkjennings papirer på senkesett til golf 1? Av merket SACHS...? (eller hvor jeg kan skaffe det???) Foreløpig aner jeg ikke hvor mye de skal senke... uheldigvis.

Tror jeg har kvittering, men ikke de h*lvettes tüv papira på det. Dette er jo SELVSAGT en FEIL på EU-kontrollen den var på.

HJELP.......?!?!

Det får du sikkert fra http://www.kcm.no De er importør av Sachs til Norge.

"mk1classic"

'83 Golf GTI Rabbit

'83 Golf GTI "Prosjekt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Takker for hjelpen!

Når jeg tittet litt ekstra på den kvitteringen jeg hadde, så var den fra O. Sørensen A/S i Oslo, men under "Navn/Adresse" så står det Robert Bosch A/S fra Kolbotn...?

Har også sendt en mail til kcm.no!

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider