Gå til innhold

SUV blir forbudt i sentrum? :P

Ranger emnet

Civic_karen

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha jeg sitter og ler.

ikke det att jeg kjører SUV men jeg føler at hvis dette går igjennom er det faen ikke lenge før det blir totalforbud mot biler i byer (litt overdrevet men du skal aldri si aldri i detta pottitlandet)

sant så sant. vi har jo ikke engang lov til å spytte på gaten:P menmen, regler er til for å brytesbabyhmm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr mad andre ord at på vinteren da jeg kjører en "SUV" (Nissan Patrol) må jeg parkere i utkanten av byen å ta bussen resten??? Det er vel ikke lenge til det blir en egen SÙV avgift i de største byene nå, på lik linje med piggdekkavgiften!!!

Nei nå flytter jeg faen meg til sverige snart!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk... At det er mulig å bli så dumme i hue! Hva med folk som bor langt ute på landet, har en Suv, kommer til byen, og "nei her kan du ikke kjøre"...

DUMME DUMME NORGE! :hammer

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt hvordan de skal løse dette praktisk. Vil måtte bli masse unntak og styr. Det vil også koste penger å ha noen som skal godkjenne søknader på unntaktene osv.

Hvordan skal de klassifisere dette da? Motovolum, vekt, utslipp, størrelse? Men disse miljøvernerne kommer jo ofte med fine forslag.

Tror de vil møte motstand på dette. Folk med penger kjøper gjerne suppeslukere. Og slike folk har da litt makt. Penger er jo makt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider