Gå til innhold

PRoblemer med DEFA Alarm

Ranger emnet

larniels

Anbefalte innlegg

hejsa!

Lencar..... du har sannsynligvis 81 xx serien... det er noen "bugs" i den.. jeg har to biler, en av dem med samme prob og lil brutter har samme prob på 80xx serien sin...vi jobbe rmed en klagesak rettet mot defa norge på dette, men hvis du vil at den skal funke, tar du og kobler ut batteriet, venter 10 min, for deretter å koble til batteriet, først ON så OFF, vri nøkkern 5 ganger av/på, utfør pin koden og du har grei alarm i 2 dager :rolleyes: .....

....bare se om blinklys "kvitteringen" ved on/off ikke funker normalt og a at hvis den funker så funker den på venstre side.... stemmer dette nogenlunde så har du nok fått en enhet som defa burde bytte ut, kommer an på når du kjøpte/ installerte den...

EDIT: Jeg mente selvfølgelig døråpne /lukke funksjonen/sentral låsen med defa drivere, altså defa "hjernen" som styreenhet. Det funker oxo med to kjappe klikk på åpne og lukke knappen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter litt med batteriene jeg , den bare slutter og funke!

kjøpte vel kanskje 2 nye batterier for 1 månde siden...

et batteri koster 40 spenn , 80 for 2...

skal den bruke så jævlig mye batteri?

nå som jeg er så fattig som nå blir 80 spenn mye , hehe :D

noen som har peil på detta?

:D

Honda Civic 1,4 IS HB

Mod :1997

HK : 90

www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe tenkte ikke akkurat på fjernkontrollen med en gang nei. men det er jo også en mulighet der også.. mindre trolig men. snakker nå om overledning eller lignende.. strømtjuver.. men det er skudd i blinde det her...

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går vel ann å få ny fjernkontrol? Er det ikke bare en kode du må endre på? Hvis dette stemmer så ta deg ein tur til nærmeste bilopphøgger og leit etter en bil med lik/liggnende alarm.. Plasser så fjernkontrollen i lommen og spasser fint ut.. :D :D

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider