Poffs Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 dere som har titta på slyngesperre klumpen: speedo/abs ringen på 940 axeln. sitter den skrudd fast i sperra eller bare pressa på slik som vanlige speedo ringer som feks 240? :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Ser ut til å være pressa på en som eg har liggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 ok bra.... da tar jeg bare el speedo/abs hjulet fra 1041axeln(slyngesperra) og putter over på lammell sperra. fordi volvo skulle ha 1300kr for 48taggers el speedo hjul?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 678 eller noe for 1 mnd siden da jeg kjøpte... Har delenummeret til 48 tenners hvis du vil ha mr. puffy? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 rektig er det du som har gjort folka grinete på volvo sarp eller! han holdt på og spy når jeg snakka at jeg skulle ha speedo ring til sperre axel!!! fy skam men spøtt ut ang delenummer,kan jo komme godt med.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Grinete ja... Døm vet vel dårlig nok sitt eget navn, derfor døm har merkelapp på seg.. Døm kan skaffe delen, men vet aldri om det er 12 eller 48 tenners ring... Går kun etter modeller vettu... Men jeg skal gå ut og hente nummeret jeg.. drøy ho 5 min a paul... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Nummeret på 48 tenners indeksring som sitter på 92 mod 240 med såkalt antispinn er VO 3502561. betegnelsen er bare "tandhjul" 761kr koster den... Damn im good??? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 snadder,men jeg drøyer med og handle vis jeg bare kan bytte rett over. men alltid kjekt med litt delenummer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Har til 12 tagger også... samt alle nummer på delene i bakakselen.. Sprengskisse og delenummer/navn... Fine gardiner... Da fikk du litt glede i hverdagen også... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 den sitter med et helvettes press hvertfall!! slyng-klumpen min lå 2-3 dager i frysen, så måtte jeg varme ringen rød-glødene før jeg såvidt greide lirke den opp millimeter for millimeter med et lite skrujern..får liksom ikke noe tak med avtrekker, men skal sies at trekka jeg prøvde med var ev typen elendig 2-armet men forresten, om jeg kan bruke den ringen på mitt vanlige 740 speedo? skal jo bytte over til 940 dash med tiden men hadde vært fint om det virka og viste rett på godkjenning av motor og EU, om de har lyst å prøve bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 men forresten, om jeg kan bruke den ringen på mitt vanlige 740 speedo? skal jo bytte over til 940 dash med tiden men hadde vært fint om det virka og viste rett på godkjenning av motor og EU, om de har lyst å prøve bilen vil vel vise dobbel hastighet? du hadde vel 24 givere? eller 12 om du ikke hadde abs? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 har ikke åpna klumpen som sitter orginalt i min enda, men satser på å få byta i dag.. akselen ligger klar til montering nå, men jeg må på jobb å dreie foringer og noe annet skit.. menmen, da får jeg bare sette igang å bytte dashbord da!?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg