Omega-A Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Hei. Jeg har for litt siden kjøpt meg en delebil, bilens skilter var levert inn til Biltilsynet før jeg kjøpte den, men jeg fikk alikevell med salgsmelding, sånn for ordens skyld, og sånn at bilen står i mitt navn ved vraking. Men jeg må vell ikke betale omregistreringsavgift, så lenge skiltene er levert inn? Regner jo med at jeg må omregistrere delebilen så lenge jeg har planer om å vrake den...... Siter - Omega-A Det er ikke tøft å være død. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 bare å levere salgsmeldinga, trenger ikke betale omregistreringsavgift for å få vrakpanten :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega-A Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Takk for svaret :) Siter - Omega-A Det er ikke tøft å være død. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Du trenger ikke å betale nei, heller ikke å levere salgsmelding hvis du tar kontantoppgjør hos huggeren. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg