HemiCuda Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by erling Tråden er 1/2 år gammel. 1/2 år til så har tråden bursdag :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by Mk2-16v Her kan du laste ned lotto reklamen: http://home.no.net/gtiweb/2002/lotto_reklame.avi Takker så meget :) Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Sorry for å være så dum, men hva er VAG ? :rolleyes: Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by KinG^KaoZ Sorry for å være så dum, men hva er VAG ? :rolleyes: Volkswagen Audi Group vel..? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Tur det finns likasinade VW Människor som mig som vet vad vi pysslar med :D VW är snart ingen bil längre snarare en Gud :) Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet August 16, 2003 Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 seriøst har noen den reklamen? jeg trenger den hehe! Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet August 16, 2003 Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 Nå er tråden faktisk over ett år gammel. birthday Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 16, 2003 Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 Originally posted by Cozzie Mei ikke forsto alle golf like ikke Mei synstest golf ok være Synstest? Hva er galt med synet ditt da? :D :D :D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet August 16, 2003 Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Nå er tråden faktisk over ett år gammel. birthday men jeg TRENGER reklamen! Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet August 16, 2003 Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 Originally posted by Polizei Tur det finns likasinade VW Människor som mig som vet vad vi pysslar med :D VW är snart ingen bil längre snarare en Gud :) Stemmer! :D Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Håller tråden vid liv gammal ska den bli :D Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 tøff golf du har Polizei, tøfft gjort av deg å låne ut bilen til reklamevideon også :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Bilen er PEN.... Eneste som er dumt er at jeg ikke har sett reklamefilmen..... Noen som kan hjelpe.......:D Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 De som ikke liker golf har vanskelig med og forstå hvorfor vi liker golf og de prøver dermed og se det logiske i det...Som feks. billige deler og lette og skru på..Men sannheten er at det egentlig ikke er logisk i det hele tatt.Har du først blitt bitt av golfbasillen så er det ingen vei tilbake. Jeg skjønner meg ikke på folk som bruker store summer på en gammel volvo eller ford men jeg aksepterer og godtar at noen har ekstemt dårlig smak.:op Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 kan ikke noen heve ut denna filmen da, jeg har ikke sett den.. sitter her som en liten unge og venter.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg