48IDA Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Mange her som skal på G-moen neste helg? Jeg skal ihvertfall, gleder meg som en unge til å se Top Fuel igjen :cool: **Krysser fingra for godt vær** Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Jeg skal på Gardermoen Raceway. Det blir rekord-deltagelse, 206 er påmeldt og det blir sikkert noen til. :-) Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Grrrrrr!!!!! Er det til neste helg allerede?! Da kan jo ikke jeg!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Få litt film etterpå. Skal jobbe den helga og har heller ikke penger til å reise :( Eller hadde jeg gledelig vært der :) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen Jeg skal på Gardermoen Raceway. Det blir rekord-deltagelse, 206 er påmeldt og det blir sikkert noen til. :-) Og siden du er så dårlig til å reklamere for det flotte arrangementet deres så får vel jeg gjøre det da : Startliste *smilefjes* Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Jeg kommer en tur på lørdag hvis det berømmelige godværet holder seg..:cool: Kanskje vi treffes da 48IDA, så kan du fortelle om gremlin planen din:D Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet Juli 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Skal nok opp på lørdag jeg også - tidlig, må få med mest mulig! Så sansyneligheten for at vi sees er vel stor (bortsett fra at jeg ikke har peiling på hvem du er :rolleyes: ) Planer ja...hehe, skal prøve å få sett på "den" i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Hvis du ser en 185cm høy bengel med "kåttiser" og BFGoodrich T-trøye fra rundt-85(blå nederst og hvit øverst med BFG skrift og "dekk-mønster" over bryst) så er det mest sannsynlig meg:D Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Dere burde ikke ha noen problemer med å finne hverandre. En har kjørt dragracing og den andre jobber et sted med eget *bedriftsidrettlag* i dragracing, og _nesten_ alle kjører AMC. :D Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg