Gå til innhold

Hva får jeg for min E28?

Ranger emnet

PVNYHUS

Anbefalte innlegg

Har en e28 518 1987 mod som jeg tengte jeg skulle selge nå.

skal bare eu godkjenne den så hadde jeg tengt å selge den..

Bilen er så å si helt strøken!

Grå aktig i lakken som er helt strøken, sort og grått int som nesten ikke er sitti i.

2 pensjoninser før meg som har hatt den, jeg har bare hatt den stående å skal sette skilter på den nå...

Den har rulla 97 000km å der er vel ikke så ille for den gammle bilen?

Nesten nye somme dekk. ok vinter.

liter orginal spoiler bak. alt fungerer!

fant en liten blemme med rust i lakken på kanten av ene døra i går å det er det eneste jeg har sett på den.

hva er det mulig å få for denne? vill gjerne ha igjen litt for den ettersom den er så strøken. ikke mange igjen som har godt så lite.

Noen som veit noe om pris jeg kan ta for den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ja si det.... Har du flaks så finner du en entusiast som kan være villig til å betale litt. Det som trekker ned er 1.8 literen. hadde det vært 2.0 hadde du brått fått endel mer.

Jeg vet ikke hva du kan kreve. hvorfor ikke prøve å selge den for 25000 i to til tre uker, og heller sette den ned til 20000 om ingen er intereserte?

"The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan selge den for 15 som den står....

da har jeg slått av ca 10 000 for det som må gjøres med den!

det koster deg ca 2-3000 å fikse den opp i deler å da er den vel vert ca 25000.

har kjøpt nye lamper forran til den. den trenger nye dempere forran. (295kr på biltema)

så er det kansje noen kuler i frostillinga som må bytte. alt dette har dem på biltema koster 89 kr stk! så da kommer det ikke på 2-3000 alike vell.

har mye prosjekter om dagen så jeg vet ikke om jeg får tid til å sette skilter på den... men om du har lyst på en strøken bil som ikke har godt langt så kan du ta kontakt!

tlf 90138122 Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mangler o endel mer enn bare 6'er lyden. den drar jo betraklig dårligere...

ikke faen.. m10b18 går faktisk bedre enn m20b20..

m20' har litt mer nm men m10'n er mye kvikkere. og dessuten genial å turbolade..

jeg lada 1 bar på originale innmaten på min forrige 518i. da slapp den på 3. på tørt ved giring..

dvs den gikk betraktelig bedre enn 325'n jeg har nå..

m10 er en genial motor.

i formel 1 brukte de jo turbolada m10, med bortimot 1600hk..

så ingen skal le av m10'n.. bmw's mestvinnende motor noen sinne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider