Jetta85 Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Var masse rust og hull rundt påfyllinga, så har sveiset litt :) Som dere ser er jeg en elendig sveiser :P men gjør så godt jeg kan ;) Fins sikkert mange bedre måter å gjøre det på, men her er hvertfall åssen jeg gjorde det :) Skal bare sparkle og pusse resten for å få det pent ;) Dette er fra baksiden.. legger bare på noe kitt eller sparkel for å få det tett, og kliner på et tykt lag med tectyl :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 men har du bestilt noe fra tmtuning ? i så fall, hvor mye kom frakta på ? :P Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 men har du bestilt noe fra tmtuning ? i så fall, hvor mye kom frakta på ? :P har ikke bestilit derfra enda, men skal det i løpet av helga tenker jeg :) Vet hvertfall om mange som har gjort det. Frakta kommer jo helt an på størrelse og tyngde, åsså kommer vel toll i tilegg. så blir nok en del hundrelapper, men tør ikke si noe sikkert ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 okei :P Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 okei :P Har du no prosjekttråd du da ? :P I så fall, sleng ut en link til meg ! :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 har ikke prosjekt tråd enda nei.. :P bor oppi kirkenes og her er det kaaalde vintere så det går tregt med Golfen nå, men til sommer blir det prosjekt tråd!:P Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 har ikke prosjekt tråd enda nei.. :P bor oppi kirkenes og her er det kaaalde vintere så det går tregt med Golfen nå, men til sommer blir det prosjekt tråd!:P Hehe okei ! ;) --- Fikk tectylert resten av bilen i går ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Da begynner det å bli bil igjen ! :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Bakskjermene er ikke tectylert, for kan hende det blir litt småmodds :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 ikke pent med den svarte fargen , men det skal det heller ikke være , det skal være nyttig =) syns det ser bra ut ' angående sveisen , ser ut som det er for tykt, skry litt ned på farten og styrken =) så blir det nokk bedre stå på Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 ikke pent med den svarte fargen , men det skal det heller ikke være , det skal være nyttig =) syns det ser bra ut ' angående sveisen , ser ut som det er for tykt, skry litt ned på farten og styrken =) så blir det nokk bedre stå på tectylen du tenker på ? :P ikke pent nei ;) men ser ikke akkurat mye til den heller da når jeg får på skjermene ;) Skal huske på å skru ned til neste gang jeg sveiser, så takk for tips :):) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Her snakker vi ordentlig stuk ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Hehe saa ikke helt trygt ut :p Faatt nye felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 De Zenderfelgene på siste bilde ? Kjøpte de for noen år siden for 500,- :):) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Fått på hjulopphenget bak i dag :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg