Jetta85 Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Bildet viser ikke så godt hvor lav den blei : rolleyes skal få tatt bedre bilde ;) Måtte bare ta på dørene for å se helheten litt bedre :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Slang likså godt på brock felgene ! ;D Har vært litt vanskelig å vise hvor lav den blei på bilder, så ser det kanskje litt bedre når man ser meg ved siden av ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Drit rått :D Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fmj1993 Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Gleder meg til å fortsette å se på denne.. den kommer til a bli kul :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Drit rått :D Gleder meg til å fortsette å se på denne.. den kommer til a bli kul :D Takk for det !! :):) --- Måtte bare montere litt for å se litt åssen det blir ;) Er jo så fort gjort å montere/demontere :) Prøvde å ta ut bakruta ;) Tok det veeeldig forsiktig med en haug med skrujern. Vippa liksom vinduet over pakninga, og det gikk helt fint helt til jeg ca. kom halvveis... Så kom det et vakent smell og hele ruta knuste :o Jeg holdt jo på å gå rett i grarasjegulvet : eek : Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethNaess Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Jaja. Det er slike man lærer av :) Ble helt rått me alt montert, felgene er helt rå! Stå på.. Dette blir bra!! Kenneth Siter Without a four wheel drive and a turbo it ain't worth a shit. Abraham Lincoln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Jaja. Det er slike man lærer av :) Ble helt rått me alt montert, felgene er helt rå! Stå på.. Dette blir bra!! Kenneth Takk ! Moro å høre ! :D Har ikke gjort NOE med bilen i det siste :P Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Men må du valse hjulbuene ? Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Men må du valse hjulbuene ? Får se hvordan det blir når jeg får g60breddere. Ikke skjedd mye her på noen uker nå :p Men har skjært vekk den kanten i motorommet, var nesten bare rust... sveisa igjen. skal prøve å "cleane" motorommet litt Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Se der ja.. ser bra ut:D Så deg på brotorvet i går btw:D satt med magne:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Se der ja.. ser bra ut:D Så deg på brotorvet i går btw:D satt med magne:D åjaa, stemmer det ! ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Da kom g60skjørta på døra :) bredderne kommer i en annen pakke ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 hvor fikk du tak i disse ? :P Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 hvor fikk du tak i disse ? :P Welcome to TM Tuning - your # 1 source for VW & Audi OEM and aftermarket parts Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 kosta de mye der ell? Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg