Gå til innhold

Mitt lille langtidsprosjekt

Ranger emnet

Jetta85

Anbefalte innlegg

• Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Blir bra detta! Enig i at bad look lista ikkje passar så bra.

Noko meir som skjer då? Oppdater med bilder og heile pakka' date=' da![/quote']

Sjedd noe mer her eller??

Tja, har da skjedd litt i hvertfall :)

Går stort sett i pussing og sparkling. Skal levere bilen til Bead-lock her på forumet, som kan dette med karosseriarbeid, så han kan gå over bilen og ta det jeg ikke har tatt eller gjort for dårlig før den skal i boksen ;)

Har bare litt dårlige mobilbilder:

DSC00744ja.jpg

DSC00748ja.jpg

DSC00740ja.jpg

DSC00737ja.jpg

Har også lakka hele bilen innvendig med hammerlakk... Ser grått ut på bilde men er relativt mye støv i garasjen pga. pussinga nå ;)

DSC00746ja.jpg

DSC00745ja.jpg

Volkswagen - das Auto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette ser virkelig bra ut :) men er det G60 breddere til 4 dørs golf du bruker, eller finnes det i det hele tatt ??

Er vel til 2dørs tror jeg ;) Men bruker jo frambreddere bak, og tror det er grunnen til at skjørtet er noen cm for kort, men det blir ikke noe problem å fikse ;)

nice blir bra dette

Takk for det :)

Volkswagen - das Auto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' du har ein del arbeid igjen ser eg. Lenge til du får appen eller? Regnar du har som mål å bli ferdig til då... Men ikkje hast, gjer det skikkelig! Gledar meg til å sjå den ferdig![/quote']

hehe, er nok ett og et halvt år igjen til lappen hvertfall ;)

Så har jo litt tid igjen ;)

Volkswagen - das Auto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva blir du å gjøre motor messig ? gti 8v ? 16v ? Vr6? =O =P

min går snart under kniven også =) kommer sikkert ikke på veien før om over ett år :P blir fint med TDI jetta =D Blir rått

liker veldig godt arbeidet ditt =) vet du om g60 sjørtett er større en det vanlige kanalsjørtet ? for vist de er samme så kan du jo bruke kanalsjørt fra 4dørs jetta/golf ilag med g60 breddere

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva blir du å gjøre motor messig ? gti 8v ? 16v ? Vr6? =O =P

min går snart under kniven også =) kommer sikkert ikke på veien før om over ett år :P blir fint med TDI jetta =D Blir rått

liker veldig godt arbeidet ditt =) vet du om g60 sjørtett er større en det vanlige kanalsjørtet ? for vist de er samme så kan du jo bruke kanalsjørt fra 4dørs jetta/golf ilag med g60 breddere

Hehe, jah! TDI jetta blir rått :thumb

Har en gti 16v stående og en liten k03turbo som skal på ;)

Det er jeg ikke helt sikker på, men mener at det bygger litt mer ut helt i bunn av skjørtet ;)

Volkswagen - das Auto

Lenke til kommentar
Del på andre sider