Jetta85 Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 måtte prøvemontere g60bredderne :) blir rimelig breit når man bruker frambreddere bak, så må vel få hjulet litt lenger ut ;) Fikk også grunna den ene forskjermen :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Blir bra detta! Enig i at bad look lista ikkje passar så bra. Noko meir som skjer då? Oppdater med bilder og heile pakka, da! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Sjedd noe mer her eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Blir bra detta! Enig i at bad look lista ikkje passar så bra. Noko meir som skjer då? Oppdater med bilder og heile pakka' date=' da![/quote'] Sjedd noe mer her eller?? Tja, har da skjedd litt i hvertfall :) Går stort sett i pussing og sparkling. Skal levere bilen til Bead-lock her på forumet, som kan dette med karosseriarbeid, så han kan gå over bilen og ta det jeg ikke har tatt eller gjort for dårlig før den skal i boksen ;) Har bare litt dårlige mobilbilder: Har også lakka hele bilen innvendig med hammerlakk... Ser grått ut på bilde men er relativt mye støv i garasjen pga. pussinga nå ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 blei litt prøvemontering :) Fikk tak i en 90'dør på høggern til 300,- ! Den har en liten bulk og litt rust som må fikses da, men ikke noe gjennomgående rust ;) Har bestilt den andre fra Norsk Bildelesenter :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 tectylert bakskjermer Lagt bodyshit bak bakfangeren og på kanalene. Ville vanligvis ikke hatt det, men det blir ikke synlig uansett ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 bynner å bli bra nå.. =) mulig jeg har følgt dårlig med men hvordan farge går du for ? Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 bynner å bli bra nå.. =) mulig jeg har følgt dårlig med men hvordan farge går du for ? Hehe, time will show, som de sier så fint i flåklypa ;) Har prøvemontert fronten og laga hull til stabstaga :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 dette ser virkelig bra ut :) men er det G60 breddere til 4 dørs golf du bruker, eller finnes det i det hele tatt ?? Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 nice blir bra dette Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 dette ser virkelig bra ut :) men er det G60 breddere til 4 dørs golf du bruker, eller finnes det i det hele tatt ?? Er vel til 2dørs tror jeg ;) Men bruker jo frambreddere bak, og tror det er grunnen til at skjørtet er noen cm for kort, men det blir ikke noe problem å fikse ;) nice blir bra dette Takk for det :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Ja, du har ein del arbeid igjen ser eg. Lenge til du får appen eller? Regnar du har som mål å bli ferdig til då... Men ikkje hast, gjer det skikkelig! Gledar meg til å sjå den ferdig! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Ja' date=' du har ein del arbeid igjen ser eg. Lenge til du får appen eller? Regnar du har som mål å bli ferdig til då... Men ikkje hast, gjer det skikkelig! Gledar meg til å sjå den ferdig![/quote'] hehe, er nok ett og et halvt år igjen til lappen hvertfall ;) Så har jo litt tid igjen ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 hva blir du å gjøre motor messig ? gti 8v ? 16v ? Vr6? =O =P min går snart under kniven også =) kommer sikkert ikke på veien før om over ett år :P blir fint med TDI jetta =D Blir rått liker veldig godt arbeidet ditt =) vet du om g60 sjørtett er større en det vanlige kanalsjørtet ? for vist de er samme så kan du jo bruke kanalsjørt fra 4dørs jetta/golf ilag med g60 breddere Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 hva blir du å gjøre motor messig ? gti 8v ? 16v ? Vr6? =O =P min går snart under kniven også =) kommer sikkert ikke på veien før om over ett år :P blir fint med TDI jetta =D Blir rått liker veldig godt arbeidet ditt =) vet du om g60 sjørtett er større en det vanlige kanalsjørtet ? for vist de er samme så kan du jo bruke kanalsjørt fra 4dørs jetta/golf ilag med g60 breddere Hehe, jah! TDI jetta blir rått :thumb Har en gti 16v stående og en liten k03turbo som skal på ;) Det er jeg ikke helt sikker på, men mener at det bygger litt mer ut helt i bunn av skjørtet ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg