Jetta85 Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 i dag har jeg skjært framskjermene for g60bredderne og litt mer plass til hjula ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 da har en framdør og nye speil kommet fra nbs :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 pent pent Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Det blir fint med dei speglane, tenker eg. Har kanskje sagt de før, men gledar meg til å sjå denne ferdig! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 pent pent Det blir fint med dei speglane' date=' tenker eg. Har kanskje sagt de før, men gledar meg til å sjå denne ferdig![/quote'] Takk for det ! :) Har skjedd litt igjen :) Har sveisa igjen listehulla på den ene 88'døra Ellers så er audihåndtaka sveisa inn i bakdørene :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 I dag sveisa jeg listehulla på den andre 88'døra :) Skulle heller vært limte lister som på de gamle dørene :rolleyes: Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Skjer det no her da...?? Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Skjer det no her da...?? har ikke skjedd stort' date=' men skjer litt endringer i planene.. jeg har bestemt meg for å droppe rsfangeren :D 90fanger er bestilt! og bakfanger som ikke er lakkert øverste del er på vei fra et klubbmedlem i vacn.. Smaken min har endra seg en del siden jeg begynte, kan man si ;) blir liksom denne stilen, bare at jeg har to dører for mye :rolleyes: vurderer også sterkt denne fargen.. noen som vet om det er orginalfargen LA7U? [img']http://i101.photobucket.com/albums/m69/Jetta85/1stpicPVWshoot.jpg[/img] Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Digger stilen! Bra at du kom over rs-fangeren, blir litt "jålete" og upassande etter min meining... Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Digger stilen! Bra at du kom over rs-fangeren' date=' blir litt "jålete" og upassande etter min meining...[/quote'] jess, det var det jeg også fant ut av :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Da var frontfangeren kommet :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 bakfangeren på plass ! :D Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 når ca regner du med å ha bilen klar? blir morro og se hvordan den blir. Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 når ca regner du med å ha bilen klar? blir morro og se hvordan den blir. det tør jeg rett og slett ikke si.. har brent meg på det før :P Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 siden jeg bruker frambreddere bak og ikke skal ha lister langs dørene, var det en ganske stor glipe som måtte tettes ;) før etter Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg