ESPN Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 God plass der nå, hva skal du gjøre med skjermene under bredderne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 God plass der nå, hva skal du gjøre med skjermene under bredderne? skal tectyleres godt ;) så tenkte jeg å lage et deksel eller en slags innerskjerm der, men har ikke tenkt så veldig mye på det enda ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 De 9*16 felgene dine vil ikke komme kant i kant med bredderne. Så hva om du kutter vekk endel og tetter/sveiser igjen glippet mellom inner og ytterskjerm og spacer ut? Går selv for denne modden i år, så da blir det 9*16 ET 8 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 skjønner hva du mener ;) slettes ingen dum idè, men det har jeg rett og slett ikke tid til :P kan hende bilen blir henta for grunnarbeid og lakkering til helga.. eller hvertfall ikke veldig lenge til ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Ser jævli bra ut det der ;) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myyyh Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Du har vel ikke tilfeldigvis en frontfanger ++ å selge?:D Siter Audi 100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Du har vel ikke tilfeldigvis en frontfanger ++ å selge?:D har jo den rsfangeren liggende, men den er det borret hull i til panserlåser.. hadde fått med de og da ;) ellers har jeg m3speila og den gamle typen breddere som ikke blir brukt.. Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Ser jævli bra ut det der ;) takk for det :D Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myyyh Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Send meg en PM med pris da=) tror ikke jeg fikk til å sende PM:S Siter Audi 100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 da kom race kustom service og henta folkevogna ! :D han fixer grunnarbeidet jeg ikke har fått gjort/gjort for dårlig, før den sendes i boksen ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 to 15"ere til skaffet :mrgreen: Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Litt bilder fra opprettern :D Var NOE å fixe på.. Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 Da har det faktisk skjedd litt :D Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 BLÅ ble den :D Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg