Gå til innhold

Mitt lille langtidsprosjekt

Ranger emnet

Jetta85

Anbefalte innlegg

• Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja hadde jeg hatt like mye tid og penger som deg.. så hadde nok Passat'n min fått akkurat samme behandling som din, samme farge og ;) Dritbra gjort dette her :) Denne må jeg se live en gang ^^, Om jeg så må kjøre halve Norge :p

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsett sånn, så havner du som kremeksempel på hvordan det skal gjøres her ;)

Planlegger du å rekke noe treff utover sommeren eller? MÅ se denne irl.. :)

Eirik

hehe, fett ! :D

nei.. planen er å få den ferdig innen ett år, da jeg blir 18 :)

er MYE som gjenstår :P

Volkswagen - das Auto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bilen Ferdig???

hehe, nei.. er MYE igjen :P bilen er jo helt ribba egentlig..

Ja hadde jeg hatt like mye tid og penger som deg.. så hadde nok Passat'n min fått akkurat samme behandling som din, samme farge og ;) Dritbra gjort dette her :) Denne må jeg se live en gang ^^, Om jeg så må kjøre halve Norge :p

hehe, takk for det ! :D:D

Volkswagen - das Auto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
skjer det noe her eller? vil se flere bilder:)

holder bare på å montere.. blitt gjort altfor lite i sommer.. skal bli godt at skolen starter igjen, da jeg ikke får gjort noe når det er ferie av en eller annen merkelig grunn :P

skal få ut noen bilder i løpet av kvelden..

Volkswagen - das Auto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest hele tråden nå, og beundrer den stå-på-viljen din!:D Ikke mange som bygger bil fra de er 14. Er gla du bytta ut de jalladelene, og fikk bilen reinere;) Dette blir helt rått!!:D

Takk for det ! varmer å høre..

er utrolig glad selv for at jeg ble kvitt de delene.. men men, jeg syns jo det var tøft da jeg begynte, godt smaken kan forandre seg ;)

Dette ser ut som et STRØKENT eksemplar av en jetta mk2! du har virkelig fått til dette! men et lite spm.. hvorfor har du "snudd" g60-breddinga (de fram bak osv)?

Takk for det :D

hmm.. det eneste jeg har gjort er å kjøpe et dobbelt sett med frembreddere, da de foran er breiere enn bak orginalt.. og bare brukt f.eks venstre frembredder på høyre hjulbue bak ;)

Volkswagen - das Auto

Lenke til kommentar
Del på andre sider