Iv-hell Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Er bilen Ferdig??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Ja hadde jeg hatt like mye tid og penger som deg.. så hadde nok Passat'n min fått akkurat samme behandling som din, samme farge og ;) Dritbra gjort dette her :) Denne må jeg se live en gang ^^, Om jeg så må kjøre halve Norge :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 fiks no bilde fra siden av bilen a? strøkent prosjekt det her ass. får veldig inspirasjon merker jeg Takk ! skal vel få ut noe mer bilder etterhvert ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Fortsett sånn, så havner du som kremeksempel på hvordan det skal gjøres her ;) Planlegger du å rekke noe treff utover sommeren eller? MÅ se denne irl.. :) Eirik hehe, fett ! :D nei.. planen er å få den ferdig innen ett år, da jeg blir 18 :) er MYE som gjenstår :P Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Er bilen Ferdig??? hehe, nei.. er MYE igjen :P bilen er jo helt ribba egentlig.. Ja hadde jeg hatt like mye tid og penger som deg.. så hadde nok Passat'n min fått akkurat samme behandling som din, samme farge og ;) Dritbra gjort dette her :) Denne må jeg se live en gang ^^, Om jeg så må kjøre halve Norge :p hehe, takk for det ! :D:D Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 STRØKENT:)Denne blir heilt konge!! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiAndVolkswagen Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 fått gjort noe mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 STRØKENT:)Denne blir heilt konge!! tusen takk :D fått gjort noe mer? nei, har blitt altfor lite... men holder på med litt ledningsnett akkurat nå ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiAndVolkswagen Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 okei. må få slengt ut bilder når du har fått gjort noe mer da:) digger denne bilen her:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 Har lest hele tråden nå, og beundrer den stå-på-viljen din!:D Ikke mange som bygger bil fra de er 14. Er gla du bytta ut de jalladelene, og fikk bilen reinere;) Dette blir helt rått!!:D Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiAndVolkswagen Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 skjer det noe her eller? vil se flere bilder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Dette ser ut som et STRØKENT eksemplar av en jetta mk2! du har virkelig fått til dette! men et lite spm.. hvorfor har du "snudd" g60-breddinga (de fram bak osv)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 men et lite spm.. hvorfor har du "snudd" g60-breddinga (de fram bak osv)? Bredderne står da riktig vei på alle bildene, se på overgangen til kanalskjørtene.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet August 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 skjer det noe her eller? vil se flere bilder:) holder bare på å montere.. blitt gjort altfor lite i sommer.. skal bli godt at skolen starter igjen, da jeg ikke får gjort noe når det er ferie av en eller annen merkelig grunn :P skal få ut noen bilder i løpet av kvelden.. Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet August 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Har lest hele tråden nå, og beundrer den stå-på-viljen din!:D Ikke mange som bygger bil fra de er 14. Er gla du bytta ut de jalladelene, og fikk bilen reinere;) Dette blir helt rått!!:D Takk for det ! varmer å høre.. er utrolig glad selv for at jeg ble kvitt de delene.. men men, jeg syns jo det var tøft da jeg begynte, godt smaken kan forandre seg ;) Dette ser ut som et STRØKENT eksemplar av en jetta mk2! du har virkelig fått til dette! men et lite spm.. hvorfor har du "snudd" g60-breddinga (de fram bak osv)? Takk for det :D hmm.. det eneste jeg har gjort er å kjøpe et dobbelt sett med frembreddere, da de foran er breiere enn bak orginalt.. og bare brukt f.eks venstre frembredder på høyre hjulbue bak ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg