Jetta85 Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Fikk noen deler i dag :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 da er powerfilter, soundcontroller og senkefjærer bestilt :) endte opp på 40/40, sikkert ikke alle som er enig med meg der, men jeg syns hvertfall det er litt jettastil når den er noen få centimeter høyere foran :P Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 da er powerfilter, soundcontroller og senkefjærer bestilt :) endte opp på 40/40, sikkert ikke alle som er enig med meg der, men jeg syns hvertfall det er litt jettastil når den er noen få centimeter høyere foran :P Neh, den skal være så lave at den skraper!!! min er 60/60 og kappa fjærer! waha :p De skal byttes altså, skal bare ha 60/60 tenker jeg, men over til bilen din. Den er jævlig rå, liker det du gjør med den og at du ikke vraket den på jordet, men heller tok vare på den! håper på og se deg på rudskogen neste sommer!? Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Konge! Stå på.. :D Blir det ikke moped elns på deg? :p Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 ville kjøpt meg en gammal moped å :) men det såg ut som et bra prosjekt dette her.. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Neh, den skal være så lave at den skraper!!! Kan desverre ikke ha min så lav at det skraper for det er en haug med fartsdempere på utsiden av huset :deng skulle hatt hydralikk :P Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 ville kjøpt meg en gammal moped å :) Har en tempo corwette å da :) men ska kjøpe lett-en te broder'n Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Da har jeg meldt meg inn i vacn!! :D Håper jeg tjener inn de 400,- på rabatter :P Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Det var lurt av deg, medlem siden jul selv. legg ut prosjekt tråd der også da :P Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 ja, kanskje det.... da kopierer jeg herfra hvertfall ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvaale Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Dette ser jo lovendes ut!!!(Y) Min var senka 80/80....(!) blei litt i det lågeste laget... men rå stili.. :) lykketil! ikkje overstyle den! ha den stil rein:) stå på!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 :) :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 hallo! Trenger litt hjelp... skal ta ut speedometeret, men jeg får det ikke ut pga. en "plastikk-tapp" som stikker opp. Hva gjør jeg? :confused: Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 det er sikkert speedometerwiren som henger fast i panelet. viss du får inn handa di bak så bare dra den ut. må muligens trykke på "klipsen" for å få den laus Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 ok! :) takk for hjelpa :D Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg