Rudian Skrevet Juli 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 Hvor fikk du disse Dørtrekkene til bilen? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianskaret Skrevet Desember 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 du må legge mere ut bilder av glise ditt. Fader å fin og gjenomført bil, dritt bra :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 du må legge mere ut bilder av glise ditt. Fader å fin og gjenomført bil, dritt bra :P takk for det :) Er ikke helt årstida for bilder nå, men den står og koser seg på varmekabler hvertfall ;) Skal ta noen bilder når jeg får gjort mer igjen. Kobla el-vinduer foran, men vinduene kræsjer med audihåndtaka på vei ned. Veldig usikker på hva jeg skal gjøre med det.. Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toofastin Skrevet Januar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 Du har ikke peiling på noen som kann ha en hel plate som går i rundt skilt lysa?. Kaller den skilt plate jeg. Min er ødelakt. Men greier ikke å skaffe en hel en :( . Digger jettaen din!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2011 nå har ikke jeg sett så alt for mange jettaer i her i norge men tror jeg kan påstå dette er noe av de fineste og mest strøkene i norge :) hvor mange år tok de og hva ble sluttprisen om jeg får spørre ? :) send gjerne pm hvis du ikke vil gå ut med der "offentlig" Tusen takk for det :) begynte som man ser i starten her "litt" feil, så kom liksom ikke i gang med det første. Dette har vært et læreunderveis-prosjekt så har vel brukt 3år nå, og den er fortsatt ikke ferdig :D nå skal det sies at jeg ikke akkurat har stresset ;) Sluttprisen tør jeg ikke regne på :) Hvor fikk du disse Dørtrekkene til bilen? :) Originale dørtrekk lakket svart ;) bør være lett å finne på høggern ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2011 Du har ikke peiling på noen som kann ha en hel plate som går i rundt skilt lysa?. Kaller den skilt plate jeg. Min er ødelakt. Men greier ikke å skaffe en hel en :( . Digger jettaen din!! :) Begynner visst å bli sjelden vare.. Tmtuning hadde det hvertfall før. Du kan jo sende en mail og høre med de. Ellers så er det bare å følge med på ebay og ta en tur til høggern ;) Du kan jo også høre med norsk bildelesenter. De har ofte delebiler. Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j34n3tt3 Skrevet Mai 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2011 Nydelig Jetta!! :D Husker du fargekoden på lakken?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet August 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2011 Takk :) LB5R Absolutt på tide med en liten update. Har hvertfall fått 16v'n til å gå reint. Tror grunnen til at den ikke gikk skikkelig var en matepumpe fra biltema som matet trykkpumpa. Byttet denne ut med nytt tankarmatur med pumpe i tanken. Ellers bytta jeg også tenningmodulen, coil, tennkabler/deksel og annet småkjafs. Byttet også hylsene og alt rundt dysene, da dette var helt morkent. Så pusset jeg opp motoren litt. Litt mer opprydding trengs, men det ser absolutt bedre ut nå enn hva det gjorde før :) Har "plastsveiset" g60bredderne bak sammen med skjørtet. Skjørtet var jo for kort siden jeg brukte frambreddere bak for å få lik bredde på buene foran og bak. Tettet også bredderne i bunn siden de måtte forkortes. "Plastsveisinga" er ikke akkurat strøken, men gjort etter beste evne med en gassbrenner og et skrujern :p Ellers solgte jeg bøttestolene til fordel for et fire&ice interiør. Jeg syns hvertfall fargene stod skikkelig i stil til fargen på bilen :) Søt? :lol: Sammen med bruksbilen :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekker95 Skrevet August 29, 2011 Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 Ja ossen går det? hva har du igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buvang94 Skrevet September 26, 2011 Rapporter Share Skrevet September 26, 2011 Hva kostet det å få lakkert bilen?? Har en Jetta 1986modell jeg har tenkt å endre farge på. Siter Volkswagen Jetta CL 1,6 86 & Audi A4 B5 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
son95 Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 hvilken farge kode er det på bilen din??? satan rå bil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 OI! :p Har det skjedd noe siden 2011? :) SYKT gjennomført bil da.. :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Juni 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2012 da hadde man lest gjennom hver eneste kommentar og sett og studert hvert bilde i denne tråden :P MEGET PEN Jetta. veldig bra jobba. fikk nesten lyst å selge golfen min og kjøpe jetta ^^ hehe Stå på videre om du skal jobbe så mye med en bil senere :) Robin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg