Jetta85 Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 I dag har jeg fiksa opp bagasjerommet ;) Mulig jeg fikser ett eller annet på sidene også.... Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvaale Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 fått den ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 jada :):) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 I dag skjærte jeg vekk rusta bak, så da blir det vel snart å sveise inn :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Posten kom med røde tennkabler i dag :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Hallu.. hvor i telemark kommer du i fra?Blir sikkert bra dette her ;) Du kjenner Magne? Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Bygde litt om inni kufferten, igjen :) Heva gulvet og la forstereren nedi med plexi-glass over ;) Monterte også vifter, for forsterkeren skal vel være på et ventilert sted? Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Bygde litt om inni kufferten, igjen :)Heva gulvet og la forstereren nedi med plexi-glass over ;) Monterte også vifter, for forsterkeren skal vel være på et ventilert sted? jepp pass bare på at den ene sender lufta ned der hvor forsterkeren er og den andre blåser lufta ut derfra igjen dette gjør du ved å snu polariteten på den ene vifta... har et justerbart stabstag foran i aluminium som er til salgs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 har et justerbart stabstag foran i aluminium som er til salgs. Har akkurat bestillt :uhhmmwhat?: Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 satt på Green-filter i dag :D Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Satt på radiatoren ++ for å prøve filteret.... Fy feite, det blei rå lyd!! I forhold til før hvertfall :P Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Du kjenner Magne? Det gjør jeg.. Det oljedamp filter saken på toppdeksele.. hvor kjøpte du det?? :/ Må man bestille til en spesiell bil eller er det samme størrelse på alle? hmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Det fikk jeg med når jeg kjøpte green-filteret, men syns jeg har sett sånne filtre i forskjellige butikker.... Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Her har du det :) http://www.autospar.no/goxpage00000004dbpTZPB12C.html Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 se der ja.. takker:) -- skjedd noe mere med bilen i det siste eller?? fått sveist igjen ny plate der du kappa ut rust?? liker å se på sånt arbeid:D for jeg holder på med det samme skjøl.. men litt mere rust på min da:shake :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg