Jetta85 Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 se der ja.. takker:) -- skjedd noe mere med bilen i det siste eller?? fått sveist igjen ny plate der du kappa ut rust?? liker å se på sånt arbeid:D for jeg holder på med det samme skjøl.. men litt mere rust på min da:shake :P Har ikke fått gjort det enda ;) men bygde litt på sida i dag og satt inn en sub til Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Kjøpte en lik 12"-er til i dag som jeg skal ha på andre sida ;D Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Da har jeg gjort akkurat det samme på andre sida babyhmm? Legger ut bilder i morra :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLZ1 Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Bra det her. Liker godt sånne "gjør-det-selv"-prosjekt som dette. Er virkelig morsomt å følge med på. Tror denne bilen blir bli bra etterhvert. Synd det er så lenge til du kan ta lappen da. Du får jo liksom ikke prøvd bilen din....i alle fall ikke lovlig :) , men stå på. Blir bra det her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hehe, skal få den ferdig innen 1 1/2 år... da blir det øvelseskjøring, og råning med fatter ved siden av :klovn: Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Da var stereo'n sånn ca. ferdig :hellothere: Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Fikk skrudd opp et pulverapparat i dag :hellothere: Kablene til basser'ne skal skjules!! ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Nå har jeg fått kjøpt en liten turbo, en liten intercooler og manifold. Er en del igjen å kjøpe, men det tar jeg etterhvert ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Skal snart skjære av bakskjermen, men lurer på hvor jeg skal skjære. skal jeg skjære her? Eller her? Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 eg ville ha skjert lengst muli ned,ellers så blir det ei jævli glipe inn i bagasjerommet...som er ganske vanskeli å få fint uten å bruke 70liter sparkel!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 ok :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 har du kjøpt skjerm?? dei som eg kjøpte hos krogslund var til golf men funka fint på jetta. da kapper du på innsida av døra og ned til kanalen og ca 2-3 cm under profilen som er på sida av bilen. så falsa eg kanten rundt og sveiste på. før du kapper så er det lurt å skaffe skjermkanten/sida først Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 har du kjøpt skjerm??dei som eg kjøpte hos krogslund var til golf men funka fint på jetta. da kapper du på innsida av døra og ned til kanalen og ca 2-3 cm under profilen som er på sida av bilen. så falsa eg kanten rundt og sveiste på. før du kapper så er det lurt å skaffe skjermkanten/sida først ok, Har skjermer, ja.... Til golf... Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 her er bilde av skjermbyttet mitt. der det er grunna er ca der eg sveisa Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Skjønte ikke helt hva du mente... :( Skjærte du her og stakk den nye skjermen innunder og sveisa, eller er jeg helt på bærtur? Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg